اخبار بازی

اثر بعدی سازنده‌ی Fable، عنوانی بر محوریت بلاک چین خواهد بود

به نظر می‌رسد که خالق عناوین Fable و Black & White قصد دارد عنوانی بر محوریت رمز ارز‌ها و بلاک چین ساخته و مرز‌های بازی‌های بلاک چین را گسترش بدهد.

آقای پیتر مولینوکس (Peter Molynuex) در مورد بازی خود توضیح داد:

ساخت عنوانی مانند Legacy رویای من بود، من قصد دارم به واسطه‌ی ساخت این بازی به پلیر‌ها و مخاطبین این فرصت را بدهم تا بتوانند کسب و کار خاص خود را بسازند. امکاناتی که در این بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد به آن‌ها اجازه می‌دهد امپراطوری تجاری خود را بسازند که نظیر آن تا به حال در دنیا دیده نشده است.

با توجه به اظهارات آقای مولینوکس، کاربرانی که به این عنوان دسترسی پیدا می‌کنند یک “زمین NFT” خواهند داشت که به واسطه‌ی آن می‌توانند تجارت بلاک چین خود را درون بازی راه بیندازند. لازم به ذکر است که سیستم اقتصادی این عنوان از “Legacy Coin” به عنوان واحد پولی خود استفاده خواهد کرد.

NFT‌ها به صورت کلی آیتم‌هایی هستند که شما می‌توانید با خرید آن‌ها، حق نشر و استفاده از آن بر پایه‌ی بلاک چین را به دست می‌آورید، اما به دست آوردن حق مالکیت این آیتم‌های دیجیتال به معنای جلوگیری از کپی شدن آن توسط دیگران نیست.

آقای مولینوکس در این مورد توضیح داد:

واحد پولی رسمی این عنوان “Legacy Coin” نام دارد که از آن می‌توان برای دسترسی به Legacy Key‌ها یا خرید NFT‌های مخصوص خود بازی استفاده نمود، اما این تمام کار‌هایی نیست که می‌توانید با این واحد پولی انجام بدهید و کار‌های هیجان انگیز بیشتری می‌توان با آن انجام داد.

جالب است بدانید که استودیوی 22cans مسئولیت توسعه‌ی این بازی را بر عهده گرفته است و پیش از این در سال 2014 سابقه‌ی ساخت بازی Godus را داشته‌اند. لازم به ذکر است که این عنوان تا به امروز در حالت Early Access باقی مانده است و به نظر می‌رسد که رها شده باشد.

نظر شما کاربران در مورد ورود NFT و بلاک چین به دنیای بازی‌های کامپیوتری چیست؟ پیش از این شاهد اضافه شدن آیتم‌های قابل خرید و فروش NFT به بازی Ghost Recon Break Point بودیم، آیا این تحولات به نفع کاربران خواهد بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *