اخبار بازی

Kill the Justice League منتشر شد

بامداد امروز و در حریان رویداد The Game Awards 2021، استودیو راکستدی از اولین تریلر گیم پلی Suicide Squad: Kill the Justice League رونمایی کرد. در این تریلر اعضای جوخه انتحار را می‌بینیم که در تلاش هستند Flash را بکشند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال گذشته و زمانی که پس از پنج سال سکوت خبری، بالاخره استودیو محبوب راکستدی از بازی جدید خود رونمایی کرد، مخاطبان و طرفداران این استودیو سراسر هایپ و هیجان شدند. بر خلاف شایعات که خبر از ساخته شدن یک بازی با محوریت شخصیت سوپرمن توسط این استودیو می‌دادند، دیدیم که راکستدی تصمیم گرفته به سراغ بخشی دیگری از جهان کمیک‌های D.C و ضدقهرمانان جوخه انتحار برود. در مدت این یک سال سازندگان غیر از چندین Art Key، اطلاعات مهم دیگری را درباره Suicide Squad: Kill the Justice League به اشتراک نگذاشتند، تا اینکه بالاخره کارگردان بازی اعلام کرد آن‌ها در The Game Awards 2021 حضور خواهند داشت.

بامداد امروز اولین تریلر گیم پلی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد. در این تریلر شاهد تلاش اعضای جوخه انتحار برای کشتن فلش هستیم. تریلر شامل بخش‌هایی از هر چهار شخصیت هارلی کوئین، کینگ شارک، کاپیتان بومرنگ و ددشات است. سیستم مبارزات بازی سریع و خشن به نظر می‌رسد و ظاهرا جا به جا شدن در نقاط مختلف جهان بازی بسیاری سریع انجام می‌شود. هر چهار شخصیت ویژگی‌های مخصوص خود را دارند و تجربه بازی از نگاه هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت خواهد بود.

شما می‌توانید در ادامه این تریلر را تماشا کنید:

Suicide Squad: Kill the Justice League سال میلادی آینده برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *