اخبار بازی

ظاهراً دیسک Halo Infinite شامل بازی کامل نمی‌شود

به گفته‌ی جان لینمن (Jophn Linneman) از Digital Foundry، استفاده از دیسک بازی Halo Infinite بدون اتصال به سرور به‌روزرسانی آن، ممکن نیست.

نقدها و نمرات بخش داستانی بازی Halo Infinite منتشر شده و تاکنون بسیار مثبت بوده‌اند. با این حال، کسانی که به دنبال دریافت نسخه‌ی فیزیکی آن برای جمع آوری کلکسیون یا تجربه‌ی بازی هستند، باید توجه داشته باشند که این نسخه ظاهراً شامل بازی کامل نمی‌شود. در همین راستا جان لینمن در توییتر خاطرنشان کرد:

بزرگ‌ترین شکایت من در مورد Halo Infinite این است که دیسک آن حاوی یک بازی کامل نیست. این اولین بازی Halo است که نمی‌توانید آن را به‌عنوان نسخه‌ای مستقل داشته باشید. این روند خوبی نیست و امیدوارم مایکروسافت در مواردی مانند این تجدید نظر کند.

به نظر نمی‌رسد که بازی کامل روی دیسک باشد و نبود بازی کامل به این معنی است که استفاده از دیسک Halo Infinite بدون اتصال به سرور به‌روزرسانی آن ممکن نیست. من احساس می‌کنم که این موضوع برای طولانی مدت مشکل ساز می‌شود. اکثر بازی‌ها حتی بدون بهینه‌سازهای خود نیز با وضعیت خوبی عرضه می‌شوند.

البته این موضوع تفاوت زیادی با مثلاً Destiny 2 ندارد، جایی که دیسک عرضه شده کاملاً با وضعیت فعلی بازی متفاوت است (مخصوصاً با تمام محتوایی که تا کنون عرضه شده‌اند). Halo Infinite نیز ظاهراً مدل مشابهی را دنبال می‌کند و به عنوان بستری برای محتوای جدید و به‌روزرسانی‌های چندنفره در سال‌های آینده عمل می‌کند.

بخش چند نفره‌ی Halo Infinite هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در دسترس است و نسخه‌ی کامل آن نیز در ۸ دسامبر (۱7 آذر) عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *