اخبار بازی

تیم ایکس باکس ذره‌ای از انرژی خود را صرف پیروزی در جنگ کنسول‌ ها نمی‌کند

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد ذره‌ای علاقه و توجه به موضوعی موسوم به جنگ کنسول‌ ها ندارد و تمام تلاش او و تیمش صرف رشد و تعالی صنعت ویدیو گیم می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مخاطبان صنعت گیم و بویژه طرفداران مایکروسافت به خوبی می‌دانند از زمانی که آقای اسپنسر ریاست تیم ایکس باکس را بر عهده گرفته، شرایط مایکروسافت در دنیای گیم و همچنان میزان فروش پلتفرم‌های آن، به طور کامل متحول شده‌است. تیم ایکس باکس با ارائه سرویس‌هایی همچون ایکس باکس گیم پس و xCloud شرایط چالشی و خطرناک در اوایل نسل هشتم را به طور کامل تغییر دادند تا جایی پس از گذشت یک سال از انتشار کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت، میزان فروش کنسول‌ها اختلاف چندان فاحشی ندارد.

آقای اسپنسر اخیرا با مجله Edge مصاحبه‌‌ای داشته‌است. در این مصاحبه زمانی که از ایشان پرسیده شد که آیا ایکس باکس هنچنان درگیر جنگ کنسول‌ ها است و برای پیروزی در این نبر استراتژی خاصی دارد، ایشان پاسخ دادند:

من ذره‌ای زمان و انرژی خود را صرف این نمی‌کنم که “چگونه سهم سایر پلتفرم‌ها از بازار کاهش دهم تا سهم ایکس باکس بیشتر شود.” توجه من بیشتر به سمت این موضوع است که صنعت گیم رشد پیدا کند و از این طریق سهم مایکروسافت نیز از این صنعت بیشتر شود.

به همین دلیل است که من روی موضوعاتی همچون کراس پلتفرم و کراس سیو تاکید دارم. من به این موضوع فکر می‌کنم که چرا من و شما نباید بتوانیم کنار یکدیگر یک بازی را تجربه کنیم. آن هم صرفا به خاطر اینکه کنسول شما در مقابل کنسول من قرار دارد.

آقای اسپنسر طی سال‌های اخیز نیز بارها و بارها اعلام کرده‌اند که دیگر کمپانی‌ها دیگر را رقیب خود نمی‌دانند و تمرکز خود را صرف ایجاد یک عصر جدید برای صنعت ویدیو گیم می‌کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *