اخبار بازی

تاریخ انتشار Grid Legends اعلام شد – واران گیم

استودیو کد مسترز و الکترونیک آرتز بالاخره تاریخ انتشار Grid Legends را اعلام کردند. در کنار این اطلاعیه، جزئیات جدیدی از جهان و گیم‌پلی بازی نیز منتشر شد. جدیدترین محصول کد مسترز برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و PC منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو کدمسترز به عنوان یکی از پیشگامان و صاحبان سبک در ژانر ریسینگ شناخته می‌شود و طی سال‌های فعالیت خود در ساخت چندین نسخه موفق از مجموعه Need For Speed نقش داشته‌است.اعضای این استودیو همچنین چندین آی‌پی جدید و منحصر به فرد مانند F1 و Dirt را به عاشقان سبک ریسینگ هدیه دادند. نزدیک به دو سال از خریده شدن این استودیو توسط کمپانی الکترونیک آرتز می‌گذرد و در این مدت کدمسترز بازی F1 2020 را روانه بازار کرده‌است. دومین بازی که آن‌ها قرار است تحت نظارت EA منتشر کنند، نسخه جدید مجموعه Grid است.

آقای کریس اسمیت (Chris Smith)، سرپرست تیم خلاقیت و نوآوری کدمسترز ساعاتی پیش ضمن اعلام تاریخ انتشار Grid Legends اطلاعاتی درباره گیم‌پلی و داستان این بازی نیز ارائه کرد. به گفته ایشان خط داستانی جدید در مجموعه گرید، Driven to Glory نام دارد. برای روایت داستان از بازیگران واقعی و ضبط کات‌سین‌ها به صورت لایو اکشن استفاده شده‌است تا تعامل مخاطبان با داستان بازی بیشتر شود. آقای Ncuti Gatwa نیز در این بازی ایفا نقش می‌کنند.

به گفته آقای اسمیت داستان بازی حالت مستندوار دارد و تمامی جنبه‌های زندگی یک راننده حرفه در داخل پیست و خارج از آن را روایت می‌کند. مخاطبان می‌توانند پیشرفت‌های خود در خط داستانی بازی را به بخش Career mode انتقال دهند که شامل ۲۵۰ event مختلف است.

بازی در زمان عرضه ۱۰۰ اتومبیل خواهد داشت که شامل ماشین‌های مسابقه‌ای و ماشین‌های الکتریکی است. لوکیشن‌های بازی نیز شامل شهرهایی همچون لندن و مسکو هستند. بازیکنان در بخش Race Creator می‌تواند مسباقه خاص خود را طراحی کنند و ساعت برگزای مسابقه، شرایط آب و هوایی و همچنین نوع ماشین‌های شرکت کننده را مشخص کنند.

Grid Legends در کنار پشتیبانی از کراس پلتفرم از قابلیت جدیدی نیز بهره مند است که ار طریق آن مخاطبا می‌توانند با دوستان خود تنها از طریف فشردن سه دکمه مسابقه دهند و زمان خود را صرف ثبت درخواست و انتظار در لابی‌های آنلاین نکنند.

محصول جدید کدمسترز ششم اسفند (۲۵ام فوریه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *