اخبار بازی

شایعه: بازی Half Life 3 ساخته نمی‌شود – واران گیم

به گفته اینسایدر معروف شرکت ولو، آقای تایلر مک ویکر (Tyler McVicker)، این کمپانی تمام تمرکز خود را معطوف به پشتیبانی و تقویت کنسول استیم دک کرده‌است و قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک بازی Half Life 3 را بسازد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

طی چندین نسل از کنسول‌های مختلف گیمینگ و گذشت سال‌ها از فعالیت این صنعت، همواره تغییرات فراوان ومتعددی را در بخش‌های مختلف شاهد بوده‌ایم و تقریبا هیچ شرکت یا استودیو بازی سازی شبیه به ۵ سال قبل خود نیست. در تمامی این مدت یکی از معدود مواردی که بدون تغییر باقی مانده، درخواست طرفداران پیگیر مجموعه هف لایف از ولو مبنی بر ساختن نسخه سوم این مجموعه بوده و شرکت ولو نیز در تمامی این سال‌ها حتی زحمت اظهار نظر قطعی در این باره را به خود نداده‌است.
پس از انتشار بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx و استقبال فراوانی که از این بازی شد، بسیازی از تحلیلگران معتقد بودند این بازی زمینه‌ای برای معرفی نسخه سوم است و بزودی ولو به انتظار طرفداران خاتمه می‌دهد.

اینسایدر معروف شرکت ولو اما، نظر دیگری دارد. آقای تایلر مک ویکر (Tyler McVicker) که سابقه بسیار خوبی در زمینه افشای اطلاعات دقیق درباره رویدادها و تصمیمات شرکت ولو دارد، اخیرا در کانال یوتیوب خود ویدیو جدیدی را آپلود کرده ودر آن مدعی شده ولو مام تمرکز خود را معطوف به پشتیبانی و تقویت کنسول استیم دک کرده‌است و قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک بازی Half Life 3 را بسازد.

آقای مک ویکر همچنین اعلام کرد ولو مشغول ساخت یک بازی انحصاری برای استیم دک به نام پروژه Citadel است که یک بازی شوتر کو-آپ در جهان مجموعه هف لایف است و از عناوینی همچون Left 4 Dead ،Alien Swarm و البته هف لایف الهام گرفته‌است.

کنسول استیم دک فوریه ۲۰۲۲ در برخی از مناطق جهان منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *