اخبار بازی

هم اکنون Battlefield 2042 را به صورت بتل رویال تجربه کنید

گیمر‌های عنوان Battlefield 2042، از حالت پورتال برای ساخت یک مود از بازی که شباهتی زیادی به Warzone دارد استفاده کرده‌اند.

این مود که Warfield 100 نام دارد، دارای لابی قبل بازی و لوت تصادفی است که این بازی را مشابه بتل رویال محبوبی مثل عنوان Warzone می‌کند.

طبق گزارشات منتشر شده، این مود توسط یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ردیت (Reddit) با نام کابری chbmg منتشر شده است. این کاربر موفق شده که این مود را، با کمک قسمت پورتال، در بازی Battlefield 2042 بسازد. او پس از معرفی این مود Warfield 100، طی پستی نوشت:

با وجود این که تنظیم سیستم این مود خیلی طول کشید، با افتخار اعلام می‌کنم که یک تجربه‌ی بتل رویال کامل برای بازی Battlefield 2042 طراحی کرده‌ام.

در ادامه‌ی پست، chbmg ویژگی‌های این مود را توضیح داده است و به این کاربر به این نکته اشاره کرده است که ویژگی‌های فعلی این مود می‌توانند در طی مراحل مختلفی مثل اصلاح باگ‌ها تغییر کنند، چرا که مود Warfield 100 هنوز نیاز به اصلاح و سیقل‌کاری دارد.

وقتی وارد مود Warfield 100 بشوید، تا زمان پر شدن لابی می‌توانید با استفاده‌ از اسلحه‌ای که به صورت تصادفی در اختیارتان قرار می‌گیرد به درگیری با بازیکنان حاضر در آن بپردازید و تا شروع بازی اصلی خود را سرگرم کنید. همه‌ی بازیکنان هنگام شروع بازی دارای یک چتر نجات، یک کلت و تعدادی نارنجک هستند.

درست مثل بازی Warzone، اگر حین بازی کشته شوید، شما را به یک زندان فرستاده‌ می‌شوید تا برای ماندن در بازی با دیگر بازی‌بازان به رقابت بردازید؛ ولی تفاوت این مود با عنوان Warzone در این است که به جای تنها یک‌بار، می‌توانید تا چهار بار به زندان رفته و با شکست دادن شرکت کنندگان دیگر به بازی بازگردید.

با توجه به بازخورد مثبت این مود از سوی بازی‌بازان عنوان Battlefield 2042، این کاربر ردیت اعلام کرد که به کار بر روی این مود ادامه ‌خواهد داد. با توجه به قابلیت‌های وسیع بخش پورتال در بازی، احتمالا شاهد انتشار مود‌های بهتری در آینده‌ی نزدیک خواهیم بود.

امیرعلی قهرمانی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *