اخبار بازی

روند ساخت بازی جدید ویچر و سایبرپانک 20777 از سال 2022 آغاز می‌شود

رئیس استودیو سی‌دی پراجکت رد، آقای آدام کیشنسکی (Adam Kiciński) اعلام کرد روند ساخت بازی جدید ویچر و همچنین نسخه جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ به صورت رسمی از سال میلادی آینده آغاز می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو سی دی پراجکت رد برنامه‌های مدونی برای دو مجموعه بزرگ خود، Witcher و Cyberpunk 2077 تدارک دیده و قرار است نسخه‌های آپدیت شده و نسل نهمی هر دو بازی اوایل سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود. از سوی دیگر سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار است تا زمان رفع شدن کامل ایرادات چندین پچ و آپدیت جدید دریافت کند و بسته‌های گسترش دهنده رایگان و داستانی نیز برای این بازی در دست ساخت قرار دارد. با تمام این تفاسیر، کمپانی قصد دارد به سراغ نسخه‌های جدید هر دو مجموعه نیز برود.

آقای آدام کیشنسکی (Adam Kiciński)، رئیس استودیو سی‌دی پراجکت رد، اخیرا با وبسایت لهستانی Rzeczpospolita مصاحبه‌ای داشته و طی آن درباره برنامه‌های آینده استودیو صحبت کرده‌است. زمانی که از ایشان پرسیده شد آیان کمپانی قصد دارد در کنار دو IP بزرگ خود، ویچر و سایبرپانک ۲۰۷۷ به سراغ یک آی‌پی چدید نیز برود، ایشان گفتند هر دو مجموعه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند و سی دی پراجکت رد قصد دارد فعلا تمرکز خود را به این دو مجموعه معطوف کند و از اوایل سال ۲۰۲۲ روند ساخت بازی جدید ویچر و سایبرپانک ۲۰۷۷۷ رسما آغاز می‌شود.

هر نسخه جدید پروژه‌های عظیم و چندین ساله خواهند بود و بودجه‌های AAA برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌است. با توجه به اشتباهاتی که مسئولان CD Projekt RED درباره سایبرپانک ۲۰۷۷ مرتکب شدند، احتمالا از آن‌ها درس گرفتند و مدت زمان بازاریابی برای پروژه‌های خود را بسیار کوتاه خواهند کرد و بنابراین در آینده نزدیک خبری درباره این دو پروژه منتشر نخواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *