اخبار بازی

به‌روزرسانی روز اول Battlefield 2042 بدون برطرف کردن مشکلات اصلی منتشر شد

دایس (DICE) به تازگی با از دسترس خارج کردن سرورهای بازی Battlefield 2042 به مدت ۱ ساعت تمام، به‌روزرسانی روز اول این عنوان را منتشر کرد.

از آن جا که نسخه‌ی Early Access عنوان Battlefield 2042 جمعه‌ی همین هفته منتشر شد، می‌توان این به‌روزرسانی را اولین آپدیت پس از انتشار بازی در نظر گرفت. قرار است که این به‌روزرسانی Battlefield 2042 را برای عرضه‌ی جهانی در فردا آماده می‌کند.

دایس لیست کامل تغییرات این آپدیت را کمی پیش‌تر منتشر کرده و با توجه به مشکلات زیادی که بازی Battlefield 2042 دارد، این لیست ناامیدکننده به نظر می‌رسد. بخش زیادی از این تغییرات شامل بخش Hazard Zone می‌شوند و بخشی از باگ‌های آزاردهنده‌ی این اثر نیز با این به‌روزرسانی برطرف خواهند شد، اما مورد انتظارترین بخش این عنوان، حالت All-Out Warfare، دستخوش تغییرات زیادی نشده است.

این به‌روزرسانی همچنین بعضی از مشکلات سرورها از جمله پرش تصویر بعد از انفجار سیلوها را نیز برطرف خواهد کرد. مشکل نمایش نام کاربری هم‌تیمی‌ها که گاهاً حذف می‌شدند نیز برطرف شده است. باقی تغییرات، پیشرفت‌های کوچکی هستند که لیست کامل را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

خبر خوب این است که شاید این آپدیت ناامیدکننده به نظر می‌رسد، اما در طی ۳۰ روز آینده، بازی Battlefield 2042 دو به‌روزرسانی عظیم دیگر نیز دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی‌ها اعلام نشده و تنها خبر داده شده که اولین آپدیت مشکلاتی که در نسخه‌ی Early Access گزارش شده را برطرف خواهد کرد و به‌روزرسانی دوم نیز بنیادی‌تر از دو آپدیت قبل خواهد بود.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۸ آبان سال جاری (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱) برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید نمرات و نقدهای منتشر شده این عنوان را از اینجا مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *