اخبار بازی

تاریخ انتشار ریبوت Saints Row شهریور ماه سال آینده منتشر می‌شود

استودیو Volition با خود عهد کرده که بهترین نسخه Saints Row را روانه بازار کند و بنابراین زمان عرضه این بازی برای مدتی به تعویق انداخت. تاریخ انتشار ریبوت Saints Row اول شهریور ماه سال ۱۴۰۱ (۲۳ام آگوست ۲۰۲۲) خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

در دورانی که ریبوت‌ها، ریمسترها و بازسازی‌ها در حال حکمرانی در میان بازی‌ها هستند و بسیاری از عناوین و فرنچایزهای نسل ششم و هفتم به شکل جدید به کنسول‌های نسل هشتم و نهم آمده‌اند، جای خالی فرنچایز Saints Row برای طرفداران آن حس می‌شد. این مجموعه کار خود را به عنوان یکی از رقبای مجموعه افسانه‌ای Grand Theft Auto کار خود را آغاز کرد و رفته رفته هویت و سبک و سیاق خاص خود را پیدا کرد. کمپانی Deep Silver، ناشر این عنوان تصمیم گرفت نسخه ریبوت این مجموعه را با همکاری استودیو Volition روانه بازار کند.
در ابتدا قرار بود این بازی ششم اسفند ماه سال جاری عرضه شود اما، ظاهرا سازندگان برا تکمیل کردن بازی به زمان بیشتری نیاز دارند.

آقای جیم بون (Jim Boone)، سرپرست تیم خلاقیت و نوآوری استودیو Volition در باره این تاخیر گفت تیم سازنده بازی متعهد شده تا بهترین نسخه Saints Row در تمام تاریخ مچموعه را روانه بازار کند و شرایط فعلی بازی به نحوی نیست که تیم سازنده را راضی کند و آن‌ها استانداردهای بالاتری را برای بازی در نظر دارند. تاریخ انتشار ریبوت Saints Row اول شهریور سال آینده خواهد بود.

داستان نسخه ریبوت در شهر خیالی Santo Ileso رخ می‌دهد. جایی که مخاطب کنترل رئیس یک گروه گانگستری را در دست می‌گیرد و برای تصاحب کردن موقعیت‌های درآمدی مختلف و قوی‌تر کردن نفوذ خود در شهر باید با گروه‌های دیگر و همچنین صنایع قدرتمند فعال در شهر رقابت کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *