اخبار بازی

بازی جدیدی به آرشیو Backward مایکروسافت اضافه نخواهد شد

پس از اینکه مایکروسافت در تازه‌ترین (و ظاهرا آخرین) آپدیت آرشیو Backward، بیش از هفتاد بازی جدید را به این بخش اضافه کرد، در بیانیه‌ای اعلام کرد بنابر چالش‌های فنی مختلف و مشکلات حقوقی، زین پس این آرشیو آپدیت نخواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

موضوعی که از زمان ریاست آقای اسپنسر در برند ایکس باکس تا به امروز مورد توجه بوده این تیم بوده، ارائه خدمات به مشتریان و آسان‌ کردن امکان تجربه بازی‌های نسل‌های مختلف روی یک پلتفرم بود. مدتی قبل و در تازه‌ترین آپدیت بازی‌هایی که از قابلیت Backward پشتیبانی می‌کنند، مایکروسافت بیش از هفتاذ بازی جدید را به این بخش افزود. عناوینی همچون سه‌گانه مکس پین و تمامی نسخه‌های مجموعه وحشت F.E.A.R از جمله بازی‌های قابل توجه جدیدی هستند که این به این سرویس افزوده شده‌اند.

اخیرا مایکروسافت با انتشار پستی در وبسایت Xbox Wire اعلام کرد دیگر قصد ندارد بازی جدیدی را به آرشیو Backward خود اضافه کند و آخرین آپدیت این بخش نیز منتشر شده‌است. ظاهرا از نظر فنی افزودن بازی‌های بیشتر امکان پذیر نیست و چالش‌های حقوقی فراوانی نیز باید حل شوند تا یک بازی به این سرویس افزوده شود و در نتیجه تمامی این موارد سبب شده که زین پس بازی جدیدی به این بخش اضافه نشود.

این اولین باری نیست که مایکروسافت اعلام کرد پروژه تکمیل کردن قسمت backwards compatible به پایان رسیده‌است. اولین بار در جولای ۲۰۱۹ بود که این خبر به صورت رسمی اعلام شد و از آن زمان دو آپدیت جدید برای این قسمت منتشر شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *