اخبار بازی

بازی Elder Scrolls 6 در انحصار ایکس باکس خواهد بود

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در مصاحبه‌ای جدید باری دیگر تاکید کرد که بازی The Elder Scrolls 6 در انحصار ایکس باکس خواهد بود.

در مصاحبه‌ای با مجله‌ی GQ حول بیستمین سالگرد ایکس باکس، اسپنسر پیرامون بازی Elder Scrolls 6 و لاین‌آپ در نظر گرفته شده برای ایکس باکس صحبت کرد:

[انحصاری کنسولی بودن Elder Scrolls 6] ارتباطی به تنبیه پلتفرم‌های دیگری ندارد. من به طور اساسی باور دارم که تمامی پلتفرم‎‌ها می‌توانند به رشد خود ادامه دهند.

اما به منظور این که بازی روی ایکس باکس عرضه شود، ما قصد داریم تمامی چیزی که تحت اختیار داریم را ارائه دهیم و این موضوع در مورد Elder Scrolls 6 یا تمامی فرنچایزهای دیگر نیز صدق می‌کند.

در ادامه تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios)، در مورد ماه‌های ابتدایی فعالیت زیر پرچم ایکس باکس صحبت کرد. وی متذکر شد که بزرگ‌ترین تغییر برای آن‌ها گیم پس بوده و این سرویس در نحوه طراحی و فکر کردن حول بازی‌های آینده تاثیر داشته است. هاوارد در این باره گفت:

قبل از گیم پس وقتی شما قصد ساخت یک بازی را داشتید، می‌بایست در جلسات مختلف پیش‌بینی فروش شرکت کنید و تحلیل‌های سنگینی را انجام دهید. گیم پس این فرصت را به شما می‌دهد که خلاقیت را افزایش دهید و انواع بازی‌‎ها را تولید کنید که از طرق دیگر نمی‌توانستند مخاطب خود را پیدا کنند.

هاوارد مدتی پیش از دلایل عرضه‌ی دیرهنگام بازی Elder Scrolls 6 صحبت کرد که بر اساس گفت و گوهای مذکور، دلیل اصلی توسعه‌ی عنوان Starfield بوده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *