اخبار بازی

شعبه جدید Remedy Entertainment در استوکهلم افتتاح می‌شود

سازنده مجموعه مکس پین و آلن ویک قصد دارد چندین کارمند از کشور سوئد را به صورت دورکاری و حضوری به خدمت بگیرد و بنابراین شعبه جدید Remedy Entertainment در استوکهلم افتتاح می‌شود. پیشبینی می‌شود حدودا ۲۵ نفر در شعبه سوئد مشغول به کار شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

چندین سال است که استودیو رمدی به دنبال گسترش خود و گسترش دامنه فعالیت‌های خود است و در این راستا اقداماتی نظیر همکاری با ناشران بزرگ، عقد قرارداد با شرکت‌های بین‌ المللی برای ساخت یک پروژه به صورت مشترک و استارت زدن چندین پروژه به صورت هم زمان را انجام داده‌است. ظاهرا قدمی بعدی برای استودیو فنلاندی این است که شعبه جدید خود را در کشور دیگری تاسیس کند و در همین راستا اعلام شد اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی شعبه استوکهلم رمدی افتتاح خواهد شد.

در متن اطلاعیه آمده است که چندین کارمند مستعد سوئدی به مدت یک سال است که به صورت دورکاری مشغول همکاری با رمدی هستند و حتی آن‌ها برای مدتی یک دفتر کوچک را در استوکهلم کرایه کرده بودند. آقای Johnny Mang که مدیر پروژه ونگارد، یک بازی چند نفره در دست ساخت که هنوز معرفی نشده، هستند در این باره می‌گوید:

زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ناچار شدیم وظایف خود را به صورت دورکاری پیگیری کنیم، فهمیدیم که رمدی یه طرز فکر است و نه یک استودیو در فنلاند.

شعبه جدید Remedy Entertainment در استوکهلم احتمالا در شش ماهه اول سال ۲۰۲۲ میلادی افتتاح خواهد شد و تا پایان آن سال حدودا ۲۵ نفر عضو به استخدام این شعبه در خواهند آمد. روند جذب و مصاحبه با مشاغلی همچون طراح ارشد مراحل از هم اکنون آغاز شده‌است.

رمدی برنامه ریزی طولانی مدت برای آینده دارد و در حال حاضر چهار تیم در این استودیو مشغول ساخت ۵ پروژه جدید هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *