اخبار بازی

شایعه: بازی جدید Obsidian مشابه بازی Disco Elysium است

به گزارش وبسایت Windows Central، استودیو آبسیدین مشغول ساخت یه عنوان نقش آفرینی با تم کارآگاهی و دیالوگ محور مشابه Disco Elysium است. ظاهرا Pentiment نام بازی جدید Obsidian است و انتخاب‌ها در این بازی نقش کلیدی دارند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Obsidian Entertainment در حال جاضر یکی از فعال‌ترین و پرمشغله‌ترین استودیوهای بازی سازی در حوزه ویدیو گیم است. یک تیم از استودیو وظیفه تولید محتوای و آماده سازی نسخه نهایی بازی Grounded را بر عهده دارد و در کنار این تیم دو بازی نقش آفرینی AAA یعنی Avowed و The Outer Worlds 2 نیز در دست ساخت قرار دارند. شاید در چنین شرایطی به شیوه معمول ذر استودیوها باید گفت، تا زمان اتمام پروژه ساخت این سه بازی نباید منتظر اخبار درباره آی‌پی جدیدی از این استودیو بود اما، گزارش‌ها حاکی از عکس این موضوع هستند.

به گزارش وبسایت Windows Central، در کنار این سه پروژه، آبسیدین مشغول آماده سازی مقدمات ساخت عنوانی به نام Pentiment است. این بازی یک نقش آفرینی با تم کارآگاهی مشابه Disco Elysium است و در بازی جدید Obsidian  سیستم انتخاب دیالوگ، تحقیقات، انتخاب‌ها متنوع و سیستم پاداش و جزا عمیق، محوریت گیم‌پلی بازی خواهند بود. محتوای اصلی داستان بازی حول حل یک پرونده قتل می‌گردد. وقایع بازی در قرن ۱۶ام میلادی در یک کشور اروپایی رخ می‌دهند.

به ادعای گزارش بازی در فاز طراحی مفهومی قرار دارد و تنها ۱۲ نفر روی آن کار می‌کنند که مشهورترین آن‌ها آقای جاش سایر کارگردان بازی Fallout: New Vegas است. آقای جف گراب، ژورنالیست مشهور و یوتیوبر Rand al’Thor نیز ادعاهای Windows Central را تایید کرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *