اخبار بازی

تریلر Ice Age Adventures of Buck Wild انیمیشن جدید عصر یخبندان

تریلر منتشر شده برای انیمیشن Ice Age Adventures of Buck Wild اشاره به یک ماجراجویی عصر یخبندانی جدید دارد.

اولین تریلر رسمی برای انیمیشن ماجراجویی‌های عصر یخبندان باک وایلد (Ice Age Adventures of Buck Wild) در روز دیزنی پلاس منتشر شده است. مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان، تاکنون شامل پنج اثر بوده است و چندین نسخه فرعی و قسمت ویژه نیز از آن ساخته شده است.

این مجموعه انیمیشن با صداپیشگی بازیگرانی برجسته شامل بوده است. از جمله صداپیشگی اصلی می‌توان به ری رومانو (Ray Romano) در نقش مانی، جان لگوئیزامو (John Leguizamo) در نقش سید، دنیس لیری (Denis Leary) در نقش دیگو و کریس وج (Chris Wedge) در نقش اسکرت اشاره کرد که در تمام این فیلم‌ها حضور داشتند. کوئین لطیفه (Queen Latifah) در نقش الی نیز در چهار انیمیشن صداپیشگی کرده است.

کمپانی دیزنی پس از بدست آوردن کمپانی فاکس قرن بیستم، استودیو بلو اسکای را منحل کرده بود اما به نظر می‌رسد که این کار، جلوی ساخت انیمیشن جدید عصر یخبندان را نگرفته است. در طی سال‌ها، بازیگران برجسته‌ای در مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان به عنوان صداپیشه حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، جک بلک (Jack Black) و سایمون پگ (Simon Pegg) اشاره کرد.

سایمون پگ صداپیشگی کاراکتر باک را در انیمیشن ماجراجویی‌های عصر یخبندان باک وایلد بر عهده دارد. از جدیدترین آثاری که سایمون پگ در آنها حضور خواهد داشت، می‌توان به فیلم ماموریت غیر ممکن 7 (Mission: Impossible 7) اشاره کرد.

مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان، آثار سرگرم‌کننده و جذاب برای کودکان و همچنین بزرگسالان بوده است و یکی از دلایل جذابیت و سرگرم‌کنندگی آن نیز کاراکتر باک بوده است. با این حال، دیگر بازیگران و کاراکترهای انیمیشن نیز تاثیر زیادی بر موفقیت و رشد آن داشته است. این مجموعه انیمیشن توانسته تا در هر فیلم، گسترش یابد و بتواند نسل‌های جدیدی از مخاطبان را به خود جذب نماید.

علاوه بر کاراکتر باک، دیگر کاراکترهایی همچون مانی، سید و الی و غیره، در این انیمیشن حضور دارند. این انیمیشن سینمایی قرار است در تاریخ 28 ژانویه سال 2022 میلادی بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه گردد. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده برای انیمیشن ماجراجویی‌های عصر یخبندان باک وایلد را مشاهده یا دانلود کنید.

منبع: اسکرین رنت

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *