اخبار بازی

Far Cry 6 همانند Assassin’s Creed Infinity سرویس محور خواهد بود

به دنبال جدایی تهیه‌کننده ارشد سری Far Cry، شاهد گزارش‌هایی مبتنی بر سرویس محور بودن بازی بعدی از این سری و رویکردی مشابه Assassin’s Creed Infinity هستیم.

دن هی (Dan Hay)، تهیه‌کننده‌ی ارشد و یکی از افراد تاثیرگذار در سری Far Cry، یوبیسافت (Ubisoft) را ترک کرد. به دنبال این موضوع گزارش‌های بسیار معتبری مبنی بر رویکرد سرویس محور در قبال بازی Far Cry 7 به گوش می‌رسد. به گزارش Gamespot، منابع می‌گویند که رویکردی دقیقاََ مشابه Assassin’s Creed Infinity برای اثر بعدی از این سری در دست انجام است.

بر اساس اعلام رسمی یوبیسافت، آخرین روز کاری دن هی 12 نوامبر خواهد بود. هنوز مشخص نیست که وی در آینده روی چه بازی‌ای کار می‌کند، اما هِی قصد دارد فصل جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود رقم بزند. هِی در سال 2011 به عنوان تهیه‌کننده به یوبیسافت ملحق شد و روی عنوان Far Cry 3 کار کرد. پس از نسخه‌ی سوم، او وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی بازی‌های بعدی از جمله نسخه‌ی ششم را بر عهده گرفت.

قبل از پیوستن به کمپانی یوبیسافت، هِی در استودیوی ریون سافتور (Raven Software) بازی‌های X-Men و Marvel Ultimate Alliance را توسعه داده بود. او در سال 2007 به Day 1 Studios ملحق شد و روی Fracture و Fear 3 کار کرد.

یوبیسافت در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای دن هِی است، اما تا آن زمان، ساندرا وارن (Sandra Warren) برند Far Cry را هدایت خواهد کرد.

جف گراب (Jeff Grubb)، منبع داخلی مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی، در گزارش جدید خود متذکر شده است که Far Cry بعدی درست همانند پروژه‌ی Assassin’s Creed Infinity یک بازی سرویس محور (Live-Service) خواهد بود. در حال حاضر شرکت یوبیسافت قصد دارد محتویات اضافه‌ی متعددی به بازی Far Cry 6 اضافه کند، اگرچه قطعاََ تیمی برای برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی نسخه‌ی بعدی شکل گرفته است.

نظر شما در این باره چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *