اخبار بازی

تاریخ شروع فصل اول بازی Battlefield 2042 اعلام شد

بازی مورد انتظار Battlefield 2042 در هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد و همچون اکثر عناوین چندنفره‌ی دیگر، این اثر نیز لایو سرویس خواهد بود و محتوای فصلی خواهد داشت.

استودیوی دایس (DICE)، سازنده‌ی بازی Battlefield 2042 در نظر دارد تا با ارئه‌ی نقشه‌ها، شخصیت‌ها و محتویات دیگر به صورت فصلی، این عنوان را زنده نگه دارد، اما فصل اول این عنوان به صورت آنی پس از انتشار آن شروع نخواهد شد.

به تازگی و در وبسایت الکترونیک آترس (EA)، دایس پیرامون برنامه‌های پس از انتشار بازی شوتر اول شخص Battlefield 2042 خبر داد که جزئیات فصل اول، اوایل سال آینده‌ی میلادی اعلام می‌شود و می‌توان نتیجه گرفت تا اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی خبری از آغاز فصل اول این عنوان نخواهد بود.

در مدت زمان بین عرضه‌ی بازی Battlefield 2042 و شروع فصل اول آن، دایس به صورت هفتگی چالش‌ها و جوایزی، حالت‌های خاص و بسیاری محتوای دیگر ارائه خواهد داد.

بازی Battlefield 2042 در زمان عرضه نیز محتوای بسیاری برای سرگرم شدن از جمله نقشه‌های چندنفره‌ی قدیمی، بخش Battlefield Portal و حالت Hazard Zone، خواهد داشت که احتمالاً گیمرها را تا زمان آغاز فصل اول، مشغول نگه می‌دارند. با توجه به عرضه شدن بازی Call of Duty: Vanguard و فاصله‌ی کم انتشار Halo Infinite با Battlefield 2042، دایس و الکترونیک آرتس رقبای سرسختی دارند و امیدواریم فاصله‌ی بین عرضه‌ی اثر Battlefield 2042 و شروع فصل اول آن، خیلی طولانی نباشد.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۸ آبان سال جاری (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Little∞GodArman_Beygi
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *