اخبار بازی

تریلری از گیم‌پلی بازی Starfield در تابستان منتشر خواهد شد

تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان و مدیرعامل بتسدا سافتورکس (Bethesda Softworks)، خبر داد که نمایشی از گیم‌پلی بازی Starfield در تابستان سال بعد عرضه خواهد شد.

در پستی روی شبکه‌ی اجتمایی ردیت (Reddit)، تاد هاوارد به سوالاتی پیرامون بازی مورد انتظار Starfield پاسخ داد. یکی از هوادارن پرسید که آیا عنوان Starfield همچون Skyrim که ده سال قبل منتشر شد، نوآوری جدیدی در ژانر نقش‌آفرینی بوجود می‌آورد؟ هاوارد در جواب توضیحاتی راجع به مکانیک‌های گیم‌پلی این اثر نداد، اما خبری بسیار بهتر را اعلام کرد.

تاد هاوارد پاسخ داد:

ما ترجیح می‌دهیم که گیم‌پلی بازی را به شما نمایش بدهیم که زمانی در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر خواهد شد.

ما نسبت به پیشرفت‌هایی که توانستیم بوجود بیاوریم و بعضی از آن‌ها را در تریلر نمایش دادیم، بسیار خرسندیم.

احتمالاً منظور هاوارد از تابستان سال بعد، مراسم E3 سال ۲۰۲۲ میلادی است. مایکروسافت (Microsoft) و بتسدا، اولین تریلر ساخته شده توسط موتور بازی Starfield را در مراسم E3 سال ۲۰۲۱ نمایش دادند. در صورت منتشر کردن تریلری از گیم‌پلی این عنوان در E3 سال بعد، بتسدا باید ۵ ماه هیجان گیمرها را بالا نگه دارد تا اثر Starfield در نهایت عرضه شود.

تاد هاوارد به تازگی و در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ساخت عنوان Starfield مسئله‌ی حالا یا هرگز بوده است، حتی اگر پروژه Elder Scrolls 6 می‌بایست، منتظر بماند.

بازی Starfield در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم پس در زمان عرضه به این عنوان دسترسی خواهند داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *