اخبار بازی

شایعه: سه‌گانه هیتمن منبع الهام اصلی بازی جدید Splinter Cell است

به گزارش وبسایت VGC و به نقل از منابع این وبسایت در یوبی سافت، بازی جدید Splinter Cell از سه‌گانه Hitman، محصول استودیو IO Interactive برای طراحی مراحل و گیم‌پلی خود الهام می‌گیرد. این بازی در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدت زمان زیادی از عرضه نسخه قبلی مجموعه مخفی کاری و محبوب اسپلینتر سل می‌گذرد و این آی‌پی نیز در کنار بسیاری از آی‌پی‌های یوبی سافت ظاهرا به دست فراموشی سپرده شده‌اند و طرفداران مدت زمان زیادی است که از اشتیاق خود برای احیای این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی سخن می‌گویند اما، در حال حاضر تمامی اخبار مربوط به این فرنچایز جنبه غیر رسمی دارند و در حد شایعه هستند.

مدتی قبل وبسایت VGC در گزارشی مدعی شد که یوبی سافت بالاخره به درخواست هواداران چراغ سبز نشان داده و به یکی از استودیوهای زیر مجموعه خود که البته در خارج از کشور کانادا تاسیس شده‌اند، دستور ساخت بازی جدید Splinter Cell را صادر کرده‌است. البته این بازی در حال حاضر مراحل اولیه ساخت را سپری می‌کند و زمان زیادی تا انتشار و رونمایی از آن باقی مانده‌است.

ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب از گیمزبیت پیش از برگزاری رویداد E3 2021 در گزارشی مدعی شد که یوبی سافت مشغول ساختن نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: the Sands of Time است و نسخه آزمایشی اسپلینتر سل را نیز در اختیاز برخی تسترها قرار داده‌است. هر چند که نسخه آزمایشی گیم‌پلی چندانی نداشته اما، در همین گیم‌پلی محدود نیز به وضوح المان‌های فراوانی از ریبوت ۲۰۱۶ هیتمن به چشم می‌خورده‌است.

.وبسایت  VGC اخیزا بار دیگر روی ادعاهای پیشین خود تاکید کرده و گفته‌های آقای گراب نیز صحیح دانسته‌است. لازم به ذکر است هیچ یک از گفته‌ها هنوز جنبه رسمی ندارند و باید به چشم شایعه به آن‌ها نگریست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *