اخبار بازی

انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!

تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده که در یکی از آن‌ها، شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر اختاپوس هستیم.

مجله امپایر، جلد این ماه خود را به فیلم شدیدا مورد انتظار مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) که قسمت پایانی سه‌گانه مرد عنکبوتی است، اختصاص داده و ضمن مصاحبه با عوامل سازنده، دو تصویر جدید نیز از این فیلم منتشر کرده است.

تاکنون اتفاقات بسیاری برای مرد عنکبوتی که تام هالند (Tom Holland) در نقش آن بازی کرده، رخ داده است اما اگر فکر می‌کنید که این پایان کار است، سخت در اشتباهید چرا که در قسمت پایانی این مجموعه، پیتر پارکر دوست داشتنی قرار است با سخت‌ترین شرایط زندگی خود مواجه شود.

در این قسمت از این مجموعه موفق و محبوب، مرد عنکبوتی به لطف شخصیت دکتر استرنج (Doctor Strange) با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، قرار است به دنیاهای مجازی سر بزند.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

دنیای پیتر پارکر که اکنون دیگر تمام دنیا می‌دانند وی مرد عنکبوتی است و شخصیت وی لو رفته است، قرار است شدیدا دگرگون شود. جان واتس (Jon Watts)؛ کارگردان این فیلم می‌گوید که راهی به خانه نیست، قرار است یک فیلم بسیار بزرگ باشد:

سعی کردیم که خیلی جاه طلبانه فکر و کار بکنیم. در واقع من این فیلم رو، مرد عنکبوتی: پایان بازی می‌دونم!

واتس با بیان این جمله، می‌گوید که این قسمت قرار است همان نقشی که فیلم پایان بازی (Endgame) برای مجموعه انتقام‌جویان (Avengers) داشت را، برای سه‌گانه مرد عنکبوتی ایفا کند. یک پایان باشکوه و بزرگ.

یکی از جاه طلبی‌هایی که تیم سازنده این قسمت آن را انجام دادند، وارد کردن برخی از دشمنان فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی به این مجموعه است که در این بین در حال حاضر می‌توانیم به شخصیت الکترو (Electro) اشاره کنیم که جیمی فاکس (Jamie Foxx) در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2) در نقش وی بازی کرده بود.

اما احتمالا جذاب‌ترین دشمن قدیمی که مجددا شاهد حضور وی در این فیلم هستیم، شخصیت دکتر اختاپوس (Doctor Octopus) است. شخصیتی که حدود 20 سال قبل و در فیلم مرد عنکبوتی ۲ که توسط سم ریمی (Sam Raimi) ساخته شده بود، وی را در حال مبارزه با مرد عنکبوتی مشاهده کردیم.

آلفرد مولینا (Alfred Molina) در آن فیلم به زیبایی آن نقش را بازی کرده بود و به همین دلیل مجددا برای بازی در این نقش انتخاب شده است و در این فیلم نیز شاهد رقابت وی با شخصیت مرد عنکبوتی هستیم.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

کوین فایگی (Kevin Feige)؛ مدیر موفق مارول، با یادآوری دورانی که تصمیم گرفته شده بود که شخصیت مرد عنکبوتی وارد دنیای سینمایی مارول شود، درباره بازگشت مولینا به این مجموعه گفت:

یادمه اون دوران درباره این صحبت کردیم که آیا می‌خوایم دشمن‌هایی که قبلا توی فیلم‌های قبلی دیده شدن رو وارد دنیای مارول بکنیم یا نه که در نهایت تصمیم گرفتیم این کار رو نکنیم.
ولی در عین حال، با خودم فکر می‌کردم که اصلا چجور می‌شه شخصیت دکتر اختاپوس رو دوباره وارد این مجموعه کنیم؟‌
آلفرد مولینا اون نقش رو فوق‌العاده بازی کرده بود و به همین دلیل می‌گفتم که اگه روزی خواستیم از این شخصیت دوباره استفاده کنیم، باید یه جوری مولینا رو راضی کنیم که دوباره این نقش رو بازی کنه.

تام هالند نیز که این احتمالا آخرین بازی وی در نقش مرد عنکبوتی می‌باشد، درباره ایده حضور شخصیت منفی‌های سایر فیلم‌های این مجموعه در این فیلم، به مجله امپایر گفت:

وقتی اولین بار این ایده رو شنیدم، به خودم گفتم “واو! اگه می‌شد این کار رو بکنیم، فوق‌العاده می‌شد”.
ولی در عین حال، می‌دونستم که امکان نداره این اتفاق رخ بده. چون برای انجام این کار، باید کلی اتفاق رخ می‌داد که امکان رخ دادنش وجود نداشت.
اما به شکل عجیبی، در نهایت این اتفاق رخ داد که باعث شده این فیلم دیوانه‌وار باشه!

لازم به ذکر است که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) سال جاری، منتشر خواهد شد.

منبع: مجله امپایر

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *