اخبار بازی

تریلر جدید بازی مورد انتظار Starfield منتشر شد

شرکت بتسدا لحظاتی پیش جدیدترین تریلر بازی مورد انتظار خود و انحصاری کنسولی ایکس باکس یعنی استارفیلد (Starfield) را منتشر کرد.

بازی نقش‌آفرینی جدید شرکت بتسدا (Bethesda) یعنی Starfield، در نهایت و پس از گذشت مدتی نزدیک به سه سال از رونمایی اولیه در مراسم E3 2021 میزبان یک نمایش بود و موفق شدیم که ایده‌های کلی بازی را دریابیم. همچنین، لحظاتی پیش تریلری جدید و کوتاه از این بازی منتشر شد که به نمایش طرح‌ها و تصاویر مفهمومی این بازی و معرفی تمدن‌های بیگانه در آن می‌پردازد. همچنین، جهان این بازی که The Settled System نام دارد، تقریباً 50 سال نوری از منظومه شمسی ما فاصله دارد.

علاوه بر این، با استناد به این تریلر متوجه شدیم که 20 سال پیش از شروع دوره‌ی زمانی بازی Starfield، در این منطقه جنگی عظیم بین دو گروه United Colonies و The Freestar Collective رخ داده بود. اما پس از گذشت 20 سال از این واقعه و در سال 2330، شرایط تمدن‌های مختلف عادی به نظر می‌رسد و با این حال همچنان مزدوران، سارقین، متعصبین مذهبی و افراد شرور در جهان بازی در حال جولان هستند.

با استناد به اطلاعات منتشر شده از این بازی، گیمرها در بازی Starfield به عنوان عضوی از سازمان Constellation باید به کشف اسرار کهکشان بپردازند. همانطور که اشاره شد، در این ویدئو نگاهی اجمالی به برخی از تصاویر مفهومی خیره کننده‌ی این بازی خواهیم داشت و از یک آرمان شهر گرفته تا یک شهر وسیع زیرزمینی سایبرپانکی، سیاره‌های جنگ‌زده و شخصیت‌های مختلف آن را مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

بازی Starfield، به صورت انحصاری کنسولی برای ایکس باکس سری ایکس و اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. همچنین، این بازی در زمان انتشار خود یعنی در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (11 نوامبر 2022) در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *