اخبار بازی

کمپانی Square Enix از استودیو جدید خود رونمایی کرد

شرکت Square Enix به تازگی از افتتاح استودیوی اختصاصی جدیدی برای توسعه بازی‌های موبایل به همراه عناوین موبایل جدیدی برای آینده خبر داد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سایت کمپانی اسکوئر اینکس، استودیوی Square Enix London Mobile ، با هدف گسترش فرانچایز‌های این شرکت به موبایل گیمینگ افتتاح شده است. در حال حاضر، استودیوی Square Enix London Mobile ماموریت ساخت دو عنوان رایگان (Free to Play) یکی براساس دنیای شناخته شده‌ی بازی Tomb Raider، و دیگری بر اساس سریال انیمیشنی محبوب Avatar: The Last Airbender را در دست دارد.

آقای اد پرکینز (Ed Perkins)، مدیر استودیو، در وبسایت رسمی اسکوئر انیکس بیان کرد:

در استودیوی Square Enix London Mible قصد داریم بهترین بازی‌های موبایل را برای فرانچایزهای کمپانی اسکوئر انیکس فراهم کنیم و برای انجام این امر، نیاز داریم تا استعدادها و توسعه دهنده‌های جدیدی را برای بازی های خود به استودیو اضافه کنیم. با استفاده از محبوبت‌ترین فرانچایز‌های این کمپانی، ارتباطمان با بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان و تیم باانگیزه و پراستعدادمان، بازی‌‌های بزرگی را به دست مشتاقان عناوین موبایل خواهیم رساند.

این استودیو در حال حاضر در حال استخدام نیروی کار تازه‌ نفس برای پیش بردن طراحی و توسعه این دو عنوان است و تا تکمیل شدن تیم توسعه دهنده، توسعه‌‌‌ی این عناوین در یکی از استودیو‌های اسکوئر انیکس در ونکور کانادا ادامه پیدا می‌کند.

دلیل استخدام نیرو این است که توسعه‌‌ دهندگان کنونی استودیو در حال کار روی بازی از پیش معرفی شده Tomb Raider Reloaded هستند و استودیو قصد دارد تا تمرکز توسعه دهندگان آن را روی همین عنوان نگه دارد.

با وجود سرمایه‌گذاری کمپانی اسکوئر اینکس روی بازی‌های موبایل، به زودی شاهد رشد تاثیرگذاری این کمپانی در صنعت بازی‌های موبایل خواهیم بود. شما می‌توانید اخبار مربوط به اسکوئر انیکس را از اینجا دنبال کنید.

Starwarszeroامیرعلی قهرمانی آقاباقر
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *