اخبار بازی

شایعه: شوکیس جدید پلی استیشن دو ماه دیگر برگزار می‌شود

به گفته ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (JeffGrubb)، سونی قصد دارد حدودا دو ماه دیگر و پیش از برگزاری رویداد Summer Game Fest شوکیس جدید پلی استیشن را برگزار کند. گراب می‌گوید بازی‌های بزرگی زیادی در این رویداد حضور دارند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

فارغ از چند رویداد نسبتا کوتاه State of Play، تقریبا دو سال است که سونی هیچ کنفرانس بزرگی برای بازی‌های خود برگزار نکرده است و خبری از آن رویدادهای مهیج که باعث هایپ طرفداران می‌شد، نیست. البته این تصمیم سازندگان تا حدی قابل درک است و آن‌ها در سال میلادی گذشته سه بازی انحصاری بزرگ یعنی God of War Ragnarok ،Horizon Forbidden West و The Last of Us Part I را روانه بازار کردند. می‌دانیم که استودیو اینسامنیاک گیمز مشغول ساخت بازی‌های Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine است و ناتی داگ نیز بازی مستقل چند نفره در جهان لست آو آس را می‌سازد.

با این همه درباره این سه پروژه و سایر پروژه‌های جدید پلی استیشن اطلاعات چندانی در دسترس نیست. ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (JeffGrubb) معتقد است شرکت ژاپنی تمامی نمایش‌های بزرگ خود را برای شوکیس جدید پلی استیشن در نظر گرفته است. وی که حدودا یک ماه پیش مدعی شده بود سونی هم زمان با برگزاری رویداد E3، کنفرانس دیجیتالی خود را برگزار می‌کند در تازه‌ترین قسمت پادکست Giant Bomb گفته احتمالا این شوکیس پیش از رویداد Summer Game Fest برگزار شود.

بدین ترتیب حدودا دو ماه دیگر باید این رویداد برگزار شود. گراب می‌گوید سونی با این رویداد فاز دوم بازاریابی برای پلی استیشن ۵ را آغاز می‌کند، بنابراین انتظارات بسیار بالاست و باید دید سونی تا چه می‌تواند در سطح انتظارات ظاهر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *