اخبار بازی

تاریخ انتشار Monster Hunter Rise برای پلی استیشن و ایکس باکس مشخص شد

کپکام اعلام کرد سی‌ام دی ماه سال جاری (بیستم ژانویه ۲۰۲۳) تاریخ انتشار Monster Hunter Rise برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بیش از یک سال از عرضه بازی Monster Hunter Rise، یکی از بازی‌های تحسین شده سال ۲۰۲۱ برای کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد. این عنوان به مدت نه ماه در انحصار این پلتفرم‌ بود و پس از آن در زانویه سال میلادی جاری برای PC نیز عرضه شد. از زمان انتشار این بازی روی رایانه‌های شخصی، تقریبا براری همه این مسئله قطعی بود که Monster Hunter Rise برای پلی استیشن و ایکس باکس نیز عرضه می‌شود. تنها پرسش زمان رویداد آن بود. مدتی قبل آقای تام هندرسون که بدون شک یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌ها در میان لیکرها و اینسایدرهای صنعت گیم است تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده بود.

حال مشخص شده طبق معمول ادعای آقای هندرسون صحت داشته‌است. کپکام به صورت رسمی اعلام کرد سی‌ام دی ماه سال جاری (بیستم ژانویه ۲۰۲۳) تاریخ انتشار Monster Hunter Rise برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ خواهد بود. در همین تاریخ بازی در اختیار مشترکین PC سرویس گیم پس نیز قرار می‌گیرد. نسخه استاندارد بازی شامل محتوای اصلی به همراه برخی آیتم‌های اضافی است چهل دلار قیمت دارد و نسخه Deluxe که محتوای بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد، ۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

بسته الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak اواخر بهار منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *