اخبار بازی

یک بازی رایگان در اختیار خریداران نسخه PC بازی GTA: The Trilogy قرار می‌گیرد

شرکت راک استار برای مدت محدودی ۵ بازی خود را به صورت رایگان در اختیار خریداران نسخه PC بازی GTA: The Trilogy قرار داده‌است و این خریداران می‌توانند به انتخاب یکی از این بازی‌ها را دریافت کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که پس از مدت‌ها شایعه و گزارش‌های فراوان، بالاخره راک استار اعلام کرد قصد دارد نسخه ریمستر سه بازی جی تی ای کلاسیک خود را که از بازی‌های برتر کنسول PS2 بودند، با گرافیک و کنترلرهای ارتقا یافته به کنسول‌های نسا هشتم و نهم بیاورد. تقریبا همه از موفقیت و پرفروش شدن این سه‌گانه اطمینان داشتند اما، مشکلات فنی و گرافیکی متعدد و همچنین باگ‌های محیطی سبب شد خاطرات تلخ عرضه سایرپانک بار دیگر در آستانه آغاز سال نوی میلادی برای مخاطبان تکرار شود. مشکلات بازی تا حدی در نسخه PC آزاردهنده بود که راک استار برای مدتی آن را از دسترس خارج کرد و اکنون قصد دارد با یک هدیه از مخاطبان بابت دردسرهایی که داشتند، عذرخواهی کند.

خریداران نسخه PC بازی GTA: The Trilogy می‌توانند به انتخاب خود برای مدت محدودی یکی از ۵ بازی Grand Theft Auto 5: Premium Edition ،Grand Theft Auto 4: Complete Edition ،Max Payne 3 ،Bully: Scholarship Edition و LA Noire را به رایگان دریافت کنند. برای مخاطبان گزینه دیگری نیز در نظر گرفته شده و دارندگان GTA Online می‌توانند Shark Cash Card و دارندگان Red Dead Online می‌توانند ۵۵ شمش طلا دریافت کنند.

این فرصت تنها تا ۵ام ژانویه ۲۰۲۲ (۱۵ام دی) در دسترس مخاطبان PC است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *