اخبار بازی

شایعه: فصل اول Battlefield 2042 مارس 2022 آغاز می‌شود

مطابق اطلاعاتی که از فایل‌های بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ به دست آمده، ظاهرا قرار است ماه مارس سال میلادی آینده فصل اول Battlefield 2042 در دسترس قرار گیرد. تا شروع فصل اول، سازندگان ۱۲ هفته را به عنوان “رویداد پیش فصل” در نظر گرفته‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

علی رغم تمامی تبلیغات و وعده‌هایی که از سوی سازندگان و ناشر داده شد، بتلفیلد ۲۰۴۲ با وضعیت بسیاری بدی عرضه شد و بلافاصله با هجمه مخاطبان و منتقدان مواجه گردید. دایس مسیر مشخصی را برای خود تدوین کرده تا بتواند بازی خود را نجات دهد و آن را به وضعیت مطلوب برساند. در کنار عرضه آپدیت‌ها و پچ‌های احتمالی برای بهبود وضعیت فنی بازی، سازندگان به صورت مداوم محتواهای جدیدی را به بازی می‌افزایند و قرار است اولین فصل بازی “اوایل ۲۰۲۲” در دسترس قرار گیرد. هر چند دایس تاریخ دقیقی را اعلام نکرده اما، شاید مخاطبان زودتر از موعد به آن پی برده باشند.

به گزارش یکی از کاربران توئیتر با یوزر نیم @temporyal فصل اول Battlefield 2042 مارس ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. این کاربر از طریق کاوش داده‌های بازی موفق شده به این نکته پی ببرد. ظاهرا پیش از آغاز فصل اول، ۱۲ هفته به عنوان زمانی برای انجام “رویدادهای پیش فصل” در نظر گرفته شده‌است.

قرار است با آغاز فصل اول، مپ جدیدی به نام Exposure به بازی اضافه شود. به گفته سازندگان این مپ قرار است استانداردهای طراحی نقشه برای بازی‌ها را به طور کلی تغییر دهد. بر اساس اطلاعاتی که از بررسی فایل‌های بازی به دست آمده، این مپ در کانادا جریان دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *