اخبار بازی

استودیو رمدی با همکاری کمپانی Tencent یک بازی شوتر کوآپ می‌سازد

استودیو رمدی با مشارکت کمپانی بزرگ Tencent قرار است یک بازی شوتر کوآپ رایگان را روانه بازار کند. این بازی برای کنسول‌ها، موبایل و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و بودجه ساخت آن معادل یک بازی AAA است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از موفقیت چشمگیر بازی Control، مسئولان استودیو رمدی بارها بارها در رویدادهای مختلف خبر از گسترش شعبه‌های استودیو و همچنین دامنه فعالیت‌های آن دادند و این مسئله را به صورت عملی نیز اثبات کردند. شعبه جدید رمدی در سوئد افتتاح شده و بنا بر گفته رئیس استودیو، آن‌ها مشغول ساخت بازی آلن ویک ۲، یک بازی چند نفره و اسپین آف از جهان کنترل، دنباله مستقیم بازی کنترل و کمپین داستانی بازی CrossFireX هستند. ظاهرا تمامی این موارد باعث نشده شور و اشتیاق استودیو فنلاندی کاهش یابد و بار دیگر پروژه جدیدی را آغاز کرده‌اند.

بنا بر اطلاعیه رسمی که استودیو رمدی منتشر کرده، آن‌ها چندی پیش با غول تکنولوژی، شرکت چینی Tencent یک قرارداد همکاری امضا کرده‌اند که به واسطه آن قرار است یک بازی شوتر کوآپ PvE و رایگان را عرضه کنند. Tencent نیز مسئولیت ترجمه و عرضه بازی در کشورهای آسیایی را بر عهده خواهد داشت. این بازی با موتور آنریل ۵ برای کنسول‌ها و PC ساخته می‌شود و یک استودیو ثالث وظیفه پورت آن برای پلتفرم موبایل را بر عهده می‌گیرد. به گفته رمدی بودجه این بازی با یک پروژه AAA برابری می‌کند. این شوتر در حال حاضر با اسم رمز ونگارد شناخته می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *