اخبار بازی

شایعه: یک سورپرایز بزرگ برای طرفداران Bully در راه است

به گفته اینسایدر معروف راک استار گیمز، SWEGTA بزودی قرار است از یک سورپرایز بزرگ برای طرفداران Bully رونمایی شود. وی تاکید کرد این خبر، معرفی نسخه دوم نیست اما، از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نمود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا از ابتدای نسل هشتم کنسول، هر ساله شایعات زیادی از احیای آی‌پی‌های قدیمی و کلاسیک دوران PS2 به گوش می‌رسید. کمپانی بزرگ و محبوب راک استار گیمز نیز چندین آی‌پی قدیمی در اختیار دارد که سال‌ها است نسخه جدیدی از آن‌ها را منتشر نکرده‌است. مجموعه‌هایی همچون مکس پین، من هانت و بولی هر کدام جامعه طرفداران پرشوری دارند که برای معرفی نسخه جدید لحظه شماری می‌کنند. سال ۲۰۲۱ و بویژه اواخر سال دائما گزارش‌ها و شایعات جدید درباره مجموعه Bully شنیده می‌شد.
به اعتقاد برخی لیکرها راک استار چندین سال است که مشغول ساخت دنبال این بازی است و بزودی از آن رونمایی می‌کند و برخی دیگر خبر از عرضه ریمستر نسخه اول می‌دادند. SWEGTA که یکی از معروف‌ترین یوتیوبرها و اینسایدرهای راک استار گیمز است در توئیت اخیر خود اعلام کرد یک سورپرایز بزرگ برای طرفداران Bully در راه است. وی صراحتا اعلام کرد این سورپرایز نسخه دوم نیست اما، از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نمود. به گفته SWEGTA هر چند نسخه دوم (فعلا) قرار نیست معرفی شود اما، قطعا این خبر برای طرفداران خوشحال کننده خواهد بود و رضایت آن‌ها را جلب خواهد کرد.

زمان دقیقی برای رونمایی از این سورپرایز تعیین نشده و صرفا به کلمه “بزودی” بسنده شده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *