اخبار بازی

احتمال انتشار حالت اول شخص برای بازی Resident Evil Village

بر اساس تیزر منتشر شده در مراسم The Game Awards 2021، احتمالا بازی Resident Evil Village قرار است تا میزبان حالت سوم شخص شود.

آخرین بازی از سری محبوب Resident Evil در مراسم The Game Awards امسال که این هفته برگزار شد، حضور داشت و مهمترین دلیل حضور آن برای نامزدی بازی سال شدن بود. با این حال، هیچ محتوای جدید و یا حالت تازه‌ای برای بازی Resident Evil Village منتشر نشد و به نظر نمی‌رسد که محتوای تازه‌ای برای این عنوان در دسترس قرار بگیرد. با وجود این، طرفداران سری Resident Evil اکنون به دلیل تیزر منتشر شده از این عنوان در مراسم The Game Awards درباره‌ی بازی گمانه زنی‌های تازه‌ای کرده‌اند.

در واقع، بحث از آنجایی شروع شد که در پایان مراسم The Game Awards، درست قبل از معرفی بازی سال، ارکستر حاضر در مراسم یک موسیقی خاص از هر یک از بازی‌های نامزد شده را پخش می‌کرد. همچنین، در حالی که این موسیقی پخش می‌شد، صفحه‌ای در پس‌زمینه از هر بازی یک تیزر کوتاه پخش می‌کرد. تیزر پخش شده از بازی Resident Evil Village باعث شده تا حدس و گمان‌های تازه‌ای مطرح شوند.

بازی Resident Evil Village

نکته اینجاست که تیزر منتشر شده از Resident Evil Village شامل صحنه‌های سوم شخص از بازی می‌شد. در زمان پخش این تیزر، بسیاری متوجه‌ی این موضوع نشدند، اما جف کیلی (Geoff Keighley) امروز با انتشار توییتی جدید توجه مردم را به آن جلب کرد و تصویری از آن به همراه یک ایموجی در حساب توییتری خود منتشر کرد. از نظر بسیاری به نظر می‌رسد که قرار است تا حالت سوم شخص برای این عنوان در دسترس قرار بگیرد، اما برخی از طرفداران معتقدند که این تیزر چیز خاصی نبوده و صرفا یک ماد ساده است.

تا بدین لحظه، هیچ یک از طرفین دخیل در این گمانه زنی، اظهار نظر خاصی نکرده‌اند. در صورت انتشار اخبار جدید آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی Resident Evil Village در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Resident Evil Village را به قلم مصطفی زاهدی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در این رابطه چیست؟ آیا تا به حال عنوان Resident Evil Village را تجربه کرده‌اید یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *