اخبار بازی

Tomb Raider: The Live Experience در سال 2022 افتتاح خواهد شد

در سال 2022 میلادی، Tomb Raider: The Live Experience افتتاح خواهد شد و طرفداران می‌توانند از آن لذت ببرند.

در سال 2022 میلادی، طرفداران می‌توانند به همراه لارا کرافت در مهاجم مقبره: تجربه زنده (Tomb Raider: The Live Experience) به سفری پر از ماجراجویی بروند. این ماجراجویی بر اساس فیلم‌ها و بازی‌های مهاجم مقبره خواهد بود. این تجربه زنده در شهر لندن کشور انگلیس قرار دارد.

این تجربه زنده پر از مکان‌هایی از مجموعه مهاجم مقبره خواهد بود. از جمله این مکان‌ها می‌توان به عمارت کرافت، مقبره‌های باستانی و کشتی‌های غرق شده در جنگل کاستاریکا اشاره کرد. طرفداران می‌توانند در گروه‌های هشت نفره از این تجربه زنده لذت ببرند.

مهاجم مقبره در ابتدا یک بازی ویدیویی در سال 1996 میلادی بوده و از آن زمان، گسترش یافته و چندین بازی و همچنین چندین فیلم از آن ساخته شده است. اولین فیلم تحت عنوان لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) با بازی آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش لارا کرافت بوده و در سال 2001 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است.

در سال 2003 میلادی، یک دنباله برای این فیلم ساخته شد. در سال 2018 میلادی، این مجموعه فیلم ریبوت شده و آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) عهده‌دار نقش لارا کرافت شده بود. کارگردانی این فیلم جدید را میشا گرین (Misha Green) در دست داشته بود.

از آن زمان، این بازیگر و کارگردان بارها در مورد توسعه یک دنباله برای این فیلم صحبت کردند اما توسعه آن به دلیل گسترش ویروس کرونا بارها به تاخیر افتاده است. بنابر گزارش‌ها، کمپانی نتفلیکس در حال ساخت یک انیمه سریالی از مهاجم مقبره است که ظاهرا به فاصله زمانی میان بازی‌های اصلی و بازی‌های ریبوت می‌پردازد.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای افتتاح مهاجم مقبره: تجربه زنده اعلام نشده است اما طرفداران می‌توانند انتظار آن را در سال 2022 میلادی داشته باشند. تصویر مفهومی منتشر شده برای آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

Tomb Raider: The Live Experience

منبع: کولایدر

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *