اخبار بازی

رهگیری پرتو به نسخه‌ی کنسولی Guardians of the Galaxy اضافه شد

طبق اعلام شرکت اسکوئر اینکس، ویژگی رهگیری پرتو به نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy افزوده شد.

هم اکنون حدود یک ماه است که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy عرضه شده و استقبال خوب گیمرها از آن حاکی از کیفیت بالای این بازی است. البته، این تمامی ماجرا نیست و به نظر می‌رسد که استودیوی اِیداس مونترال (Eidos Montreal) همچنان به دنبال افزایش سطح کیفی بازی است. در واقع، اخیراً به‌روزرسان جدیدی برای این بازی منتشر شد که پیشرفت‌های قابل توجه بازی را نمایان می‌کند.

این به‌روزرسان (نسخه‌ی 1.05 در کنسول‌های پلی استیشن، نسخه‌ی 1.6 در ایکس باکس وان و نسخه‌ی 2.6 در ایکس باکس سری ایکس و اس) چندین تغییر عمده را به بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy می‌افزاید. یکی از مهم‌ترینِ این تغییرات، افزوده شدن قابلیت رهگیری پرتو به نسخه‌ی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است. همچنین، قفل نرخ فریم بازی در نسخه‌ی ایکس باکس سری اس بازی نیز برداشته شده و هم اکنون دارندگان این کنسول می‌توانند این بازی را با نرخ فریم متغیر بین 30 تا 60 تجربه کنند.

از طرفی دیگر، نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی نیز پس از این به‌روزرسانی بهبودهایی در عملکرد خود می‌بیند و در کنار این موارد، چندین باگ و مشکلات جزئی مختلف در بازی رفع شده‌اند. در ادامه می‌توانید فهرست کامل تغییرات اعمال شده از طریق این به‌روزرسان در بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را مشاهده کنید:

جزئیات به‌روزرسان 1.05، 1.6 و 2.6 بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy در کنسول‌های مختلف:

*نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس:

حالت رهگیری پرتو از طریق منوی بازی در دسترس قرار گرفته است.

*تمامی کنسول‌ها:

Save Rollback: یک ویژگی مخفی خواهد بود که به گیمرها این اجازه را می‌دهد تا در صورت لزوم به اوایل چپترها بازگردند.

*پلی استیشن 4:

بهبود عملکرد کلی بازی در کنسول پلی استیشن 4

حساسیت مورد نیاز برای Visor تغییر یافته است.

*ایکس باکس سری اس:

قفل نرخ فریم بازی برداشته شده است و به گیمرها این اجازه را می‌دهد که بازی را با نرخ فریمی بین 30 تا 60 اجرا کنند. استفاده از نمایشگرهایی که از قابلیت VRR پشتیبانی می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

*بهبودهای کلی:

بهبود کلی عملکرد بازی.

افزوده شدن قابلیت رهگیری پرتو.

بهبود عملکرد آبجکتیو مارکرها.

بهبود وضعیت حاشیه‌های نقشه‌ها.

رفع باگ‌ها ایرادات جزئی متعدد.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس قرار دارد.

mohsenj74
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *