اخبار بازی

گرافیک نسخه PC بازی NBA 2k24 معادل کنسول‌های نسل هشتم است

کمپانی ۲K و استودیو Visual Concepts اعلام کردند مانند سه نسخه قبل گرافیک نسخه PC بازی NBA 2k24 نیز در رده پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان است و کنسول‌های نسل نهم همچنان زیباترین گرافیک و ارتقاهای فنی را خواهند داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

روز گذشته کمپانی ۲K و استودیو Visual Concepts از بازی NBA 2k24 رونمایی کردند. سازندگان و ناشر به مخاطبان وعده یک گیم‌پلی ارتفا یافته و مفرح، گرافیک فنی و هنری چشمنواز و قابلیت کراس پلتفرم را دادند. ویژگی که برای اولین بار قرار است در این بازی شبیه ساز ورزشی در دسترس باشد. البته به نظر می‌رسد تمامی این ویژگی‌های جذاب که مدت‌ها است طرفداران در انتظار آن‌ها هستند تنها محدود به نسخه نسل نهمی بازی می‌شود و کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی از آن محروم هستند.

سه نسخه قبلی مجموعه NBA 2k عناوینی میان نسلی بوده‌اند که تفاوت‌های محسوسی میان نسخه نسل نهمی و هشتمی آن‌ها وجود داشت که کاملا قابل انتظار است. موضوعی که طرفداران زیادی را غافلگیر کرد این بود که نسخه PC این بازی‌ها نیز از این پیشرفت‌های فنی در بخش گرافیک و گیم‌پلی محروم بودند و باید گفت به نظر می‌رسد در بازی NBA 2k24 نیز شرایط مشابه‌ای برقرار است. ناشر به صورت رسمی اعلام کرد قابلیت کراس پلتفرم تنها مخصوص نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس است و طرفداران رایانه‌های شخصی درست مانند پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان تنها با سایر مخاطبان روی پلتفرم مشابه می‌توانند به رقابت بپردازند. موضوع بعدی تکنولوژی جدید ProPlay است که آن‌ هم در انحصار کنسول‌های نسل نهمی خواهد بود. همچنین انیمیشن‌های جدید و طبیعی‌تر نیز مخصوص این دو نسخه است. به طور خلاصه باید گفت گرافیک نسخه PC بازی NBA 2k24 معادل کنسول‌های نسل هشتم است.

بازی NBA 2k24 در تاریخ هفدهم شهریور (هشتم سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *