اخبار بازی

بازی Baldur’s Gate 3 در میان ده بازی پرمخاطب استیم

به گزارش وبسایت SteamDB روز گذشته تعداد مخاطبان بازی Baldur’s Gate 3 به بیش از ۷۱۲ هزار نفر رسید تا بدین ترتیب این بازی در میان ده بازی پرمخاطب استیم قرار گیرد. محصول جدید استودیو Larian با کنار زدن بازی Apex Legends در جایگاه نهم ایستاد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از اینکه بازی Baldur’s Gate 3 بیش از سه سال به صورت Early Access در دسترس بود و در این مدت بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از این بازی روی فروشگاه استیم به فروش رسید، هفته گذشته محصول جدید استودیو Larian برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. با توجه به حجم هایپ و هیجانی که پیش از انتشار بازی پیرامون آن وجود داشت، بر همه مسلم بود که یک موفقیت تجاری بزرگ در انتظار بازی است و در کمال تعجب Baldur’s Gate 3 به قدری موفق و کم‌نظیر عمل کرد که پیشبینی‌ها در مقابل عملکرد واقعی آن یک شوخی به نظر می‌آیند. حدودا یک ماه پس از انتشار بازی روی PC، نوبت به کنسول پلی استیشن ۵ و مخاطبان شرکت سونی می‌رسد که به تجربه یکی از مورد انتظارترین نقش آفرینی‌های چند سال اخیر را تجربه کنند. طرفداران ایکس باکس سری ایکس/اس باید بیشتر برای تجربه این بازی صبر کنند.

روز گذشته وبسایت SteamDB که وظیفه بررسی و تحلیل داده‌ها و آمارهای استیم را بر عهده دارد، گزارش داد که تعداد مخاطبان همزمان بازی بازی Baldur’s Gate 3 به بیش از ۷۱۲ هزار نفر رسیده است. به طور دقیق‌تر ۷۱۲,۲۸۱ مخاطب استیم به صورت همزمان به تجربه این بازی مشغول شده‌اند. بدین ترتیب محصول استودیو Larian در میان ده بازی پرمخاطب استیم قرار می‌گیرد. این بازی اکنون در جایگاه نهم قرار دارد و بازی Apex Legends را یک پله به پایین فرستاد. بالاتر از آن یکی دیگر از محصولات سال ۲۰۲۳ یعنی بازی Hogwarts Legacy قرار دارد که بیش از ۸۷۹ هزار مخاطب همزمان در استیم را تجربه کرده است.

بازی Baldur’s Gate 3 پانزدهم شهریور برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *