اخبار بازی

حضور The Elder Scrolls Online در بین بازی های رایگان هفته بعدی فروشگاه اپیک

قرار است از هفته آینده The Elder Scrolls Online و یک بازی دیگر برای مدتی محدود روی فروشگاه اپیک رایگان شوند.

اخیرا شرکت اپیک گیمز از جدیدترین بازی‌های رایگان فروشگاه خود رونمایی کرده است. براین‌اساس قرار است از تاریخ ۲۹ تیر تا ۵ مرداد (۲۰ تا ۲۷ ژوئیه) دو بازی The Elder Scrolls Online و Murder by Numbers به‌صورت رایگان قابل دریافت باشند. این دو ویدیوگیم جایگزین بازی Train Valley 2 خواهند شد که از حالا تا ۲۹ تیر روی این فروشگاه رایگان شده است.

سال میلادی گذشته فروشگاه اپیک تعداد ۹۹ بازی رایگان (در قیاس با ۸۹ بازی رایگان سال ۲۰۲۱) ارائه کرد که مجموع ارزش آن‌ها ۲۲۴۰ دلار بود. کاربران بالای ۷۰۰ میلیون بازی رایگان دریافت کردند که در مقایسه با ۷۶۵ میلیون نسخه در سال ۲۰۲۱، کاهش یافته بود. همچنین اخیرا شرکت موردنظر گفته کاربران در آینده منتظر انحصاری شدن بازی‌های مهم و بزرگ دیگری روی این فروشگاه باشند.

در دیگر اخبار اپیک، این شرکت در ماه ژوئن سیزن سوم از فصل چهارم فورتنایت با نام Wilds را عرضه کرد. در توضیحات این سیزن آمده: «مرکز جزیره فرو ریخته است و یک جنگل وسیع و پنهان با اسرار باستانی برای اکتشاف ظاهر شده است. به سایبان‌ها بروید، سوار رپتورها شوید و برای سرعت و استتار در گل لیز بخورید. دشمنان را با اسلحه Thermal DMR پیدا کنید، هنگام شلیک تفنگ FlapJack روی تاک‌ها بلغزید یا با Cybertron Cannon حریفان را به تماشاگران تبدیل کنید (آن‌ها را بکشید)».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *