اخبار بازی

نسخه فیزیکی بازی Starfield شامل دیسک نمی‌شود

کمپانی بتسدا با انتشار یم توئیت اعلام کرد نسخه فیزیکی بازی Starfield شامل دیسک نمی‌شود و درون کاور بازی یک کد جهت دسترسی به دانلود دیجیتالی بازی در دسترس است. استارفیلد برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‎‌های شخصی عرضه می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

اواسط نسل هفتم کنسولی و زمانی برای اولین بار امکان خرید دیجیتالی بازی‌ها و دانلود‌ آن‌ها فراهم شد بود، بسیاری معتقد بودند با توجه محدودیت‌های سرعت اینترنت و علاقه کاربران به جمع آوری کلکسیون از بازی‌های محبوب، این شیوه فروش خیلی زود از رده خارج می‌شود و حال به نقطه‌ای رسیده‌ایم که درصد قابل توجهی از فروش بازی‌های کنسولی و تقریبا تمام بخش فروش بازی روی رایانه‌های شخصی به صورت دیجیتالی صورت می‌گیرد و شاید هنوز به سطحی نرسیده باشیم که بازی‌های بزرگ و AAA به طور کامل قید عرضه فیزیکی را بزنند اما، به سرعت در حال نزدیک شدن به آن هستیم. پس از اینکه استودیو رمدی اعلام کرد خبری از عرضه نسخه فیزیکی بازی آلن ویک ۲ نیست، حال نوبت به بتسدا رسیده تا عرضه دیسک بازی استارفیلد خودداری کند.

کمپانی بتسدا ساعاتی پیش با انتشار یک توئیت اعلام کرد نسخه فیزیکی بازی Starfield شامل دیسک نمی‌شود و خریداران این نسخه به یک کد دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند با این کد اقدام به دانلود بازی کنند. شاهد شکل گیری روندی در صنعت بازی‌‎های ویدیویی هستیم که مالکیت تام یک بازی و لذت قرار دادن باکس آرت آن در کلکسیون برای یک گیمر دیگر مانند سابق نیست. رشد چشمگیر سرویس‌های اشتراکی مانند گیم پس و پلی استیشن پلاس به خوبی نشان دهنده چنین روندی است. بازی استارفیلد بدون شک یکی از بزرگ‌ترین عناوین امسال است و این تصمیم سازندگان نشان دهنده اطمینان مایکروسافت از ارجحیت فروش دیجیتالی است.

بازی استارفیلد در تاریخ پانزدهم شهریور (ششم سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *