اخبار بازی

بازی نقش آفرینی استودیو IO Interactive در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت است

در ادامه مدارکی که موسسه FTC به دادگاه ارائه کرده، مشخص شد بازی نقش آفرینی استودیو IO Interactive که با اسم رمز «Project Dragon» شناخته می‌شود، قرار است صرفا برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

جلسه دادگاه شکایت کمیسیون تجارت دولت فدرال (Federal Trade Commission) از مایکروسافت به دلیل تلاش برای خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد مدتی است که تبدیل به تیتر یک خبری در واران گیم‌های ویدیویی شده است و تا کنون اطلاعات بسیار جالب توجه‌ای از آن بدست آمده‌ است. از تلاش سونی برای انحصاری کردن استارفیلد گرفته تا عدم قطعیت مایکروسافت درباره پلتفرم‌های مقصد بازی The Elder Scrolls 6. در ادامه مدارکی که FTC به دادگاه ارائه کرده، مشخص شد بازی «Project Dragon» که یکی از دو بازی بزرگ جدید استودیو دانمارکی IO Interactive، قرار است در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت باشد. بر اساس متن ایمیلی که از سیستم ایکس باکس فاش شده Project Dragon قرار است صرفا برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی نقش آفرینی استودیو IO Interactive فعلا مراحل ابتدایی ساخت را طی می‌کند و حتی نام رسمی آن مشخص نیست. پیشتر و در گزارشی مشخص شد این بازی در کنار بازی Project 007 زودتر از آوریل ۲۰۲۵ روانه بازار نمی‌شوند و هر دو عنوان قرار است یک پروسه کامل ساخت را طی کنند. دقیقا مشخص نیست Project Dragon چه ویژگی‌هایی دارد و نحوه عرضه آن‌ به چه صورت است اما، بر اساس شایعات این بازی در سبک نقش آفرینی فانتزی جریان دارد و نوعی MMO است.

مسلما تا مشخص شدن رای نهایی دادگاه زمان زیادی باقی مانده است و باید جوانب مختلف از عواقب ثبت شدن یا نشدن قرار خرید اکتیویژن بررسی شود. آقای بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن چندی پیش گفته بود که آن‌ها از ابتدا هم انتظار نداشتند این قرارداد بدون شکایت و حواشی نهایی شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *