اخبار بازی

بازی های جولای PS Plus Essential مشخص شدند

ساعاتی پیش کمپانی سونی با انتشار پستی در وبسایت رسمی پلی استیشن از بازی های جولای PS Plus Essential رونمایی کرد. سه بازی Alan Wake Remastered ،Call of Duty: Black Ops Cold War و Endling – Extinction بزودی در اختیار مشترکین قرار می‌گیرند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هفته آینده وارد ماه جولای می‌شویم و نیمی از سال ۲۰۲۳ میلادی را پشت سر می‌گذاریم. تا بدین لحظه بازی‌های مفرح و تحسین شده زیادی در نیمه اول سال روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شده‌اند و برخی از عناوین مورد انتظار سال نیز طی شش ماه آینده روانه بازار خواهند شد. البته شروع نیمه دوم سال و ماه جدید نشان دهنده از سرگیری فعالیت سرویس‌های اشتراکی و عرضه بازی‌های جدید به آرشیو این سرویس‌ها نیز است. سونی مدتی قبل از موج آخر بازی‌های ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده بود و ساعاتی قبل با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از اولی بازی‌های ماه جولای برای تمامی کاربران رونمایی کرد.

مشخصا بزرگ‌ترین بازی‌ حاضر در لیست، Call of Duty: Black Ops Cold War است. این عنوان هم روی پلی استیشن ۴ و هم روی پلی استیشن ۵ قابل تجربه است. بخش داستانی بازی در دهه هشتاد میلادی و در دوران جنگ سرد پیگیری می‌شود. این عنوان مانند بیشتر نسخه‌های مجموعه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

بازی بعدی لیست ریمستر بازی آلن ویک است. این ریمستر با ارتقا جلوه‌های بصری و کیفیت بافت‌ها و همچنین رزولوشن ۴K بهانه‌ای خوبی برای طرفداران قدیمی بود تا بار دیگر به شهر «Bright Falls» قدم بگذارند. این ریمستر شامل دو بسته الحاقی «The Signal» و «The Writer» نیز می‌شود. عرضه بازی روی سرویس Essential فرصتی خوبی برای آماده شدن برای تجربه بازی آلن ویک ۲ در تاریخ بیست و یکم مهر ماه است.

عنوان آخری که لیست بازی های جولای PS Plus Essential قرار گرفته، Endling – Extinction است که داستان ماه روباهی را روایت می‌کند از توله‌های خود در برابر تمامی خطرات بیرونی نظیر کمبود غذا و آلودگی حفاظت می‌کند.

تمام این عناوین از تاریخ ۱۳ام تیر (چهارم جولای) تا نهم مرداد (سی و یکم جولای) روی سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس خواهند بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *