اخبار بازی

آمار فروش بازی Final Fantasy 16 از مرز 3 میلیون نسخه عبور کرد

اسکوئر انیکس ساعاتی پیش با انتشار یک توئیت اعلام کرد آمار فروش بازی Final Fantasy 16 پس از گذشت حدودا یک هفته از انتشار بازی به بیش از ۳ میلیون نسخه رسیده است. این بازی در هفته اول انتشار توانست صدرنشین جدول فروش بازی‌ها شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هنوز یک هفته از عرضه بازی فاینال فانتزی ۱۶ نمی‌گذرد. در همین مدت کم فضای مجازی از تصاویر، ویدیوها و محتواهای مختلف از این بازی پر شده است و محصول جدید اسکوئر انیکس به یکی از ترندهای اصلی در واران گیم‌های ویدیویی تبدیل شده است. البته از همان ابتدا و با توجه به محبوبیت کم نظیر فرنچایز، این مسئله قابل پیشبینی بود. هرچند در ابتدای هفته اخبار مبنی بر افت فروش فیزیکی فاحش بازی در مقایسه با فاینال فانتزی ۱۵ منتشر شد اما، در انتهای هفته این بازی توانست با کنار زدن بازی  The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom صدرنشین جدول فروش هفتگی شود. ظاهرا رکورد شکنی‌های بازی Final Fantasy 16 به همین نقطه ختم نمی‌شود.

شب گذشته کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار یک توئیت اعلام کرد آمار فروش بازی Final Fantasy 16 از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است و به همین بهانه از طرفداران بابت استقبال‌شان از بازی تشکر کرد. مشخصا دستیابی به آمار فروش سه میلیون نسخه‌ای در هر زمانی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. این مسئله با در نظر گرفتن این موضوع که هنوز یک هفته از انتشار بازی سپری نشده است و همچنین کنسول PS5 تنها پلتفرم مقصد بازی است، افتخار و ارزش کار سازندگان را دو چندان می‌کند.

بدون شک این آمار فوق العاده می‌تواند سبب ترغیب سونی به همکاری‌های بیشتر با اسکوئر انیکس و همچنین ادامه یافتن عرضه فرنچایز ریشه دار فاینال فانتزی شود. در حال حاضر اسکوئر انیکس مشغول ساخت نسخه دوم ریمیک بازی فاینال فانتزی ۷ است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *