اخبار بازی

احتمال انتشار نسخه ایکس باکس Baldur’s Gate 3 در سال ۲۰۲۳

استودیو لارین ابزار امیدواری کرده که نسخه ایکس باکس سری ایکس | اس بازی Baldur’s Gate 3 را برای سال ۲۰۲۳ آماده کند. 

استودیو لارین این روز‌ها مشغول آماده کردن نسخه نهایی و اصطلاحا 1.0 بازی Baldur’s Gate 3 است و اخبار زیادی از آن منتشر می‌کند. این استودیو اخیرا اعلام کرد که نسخه پلی استیشن 5 بازی با چند روز تاخیر و در تاریخ ۱۵ شهریور منتشر می‌شود و در عوض، نسخه کامپیوتر بازی قرار است زودتر از موعد قبلی اعلام‌شده و در تاریخ ۱۲ مرداد در دسترس قرار بگیرد. حال موسس این استودیو ابراز امیدواری کرده که نسخه ایکس باکس سری ایکس | اس بازی هم تا پایان سال ۲۰۲۳ منتشر شود. 

زمانی که Baldur’s Gate 3 برای پلی استیشن 5 تایید شد، استودیو لارین اعلام کرد که این اثر یک تجربه انحصاری کنسولی برای این پلتفرم نیست و فقط به دلیل پیچیدگی‌ها و مسائل فنی نسخه ایکس باکس سری ایکس | اس آن کمی دیرتر در دسترس قرار خواهد گرفت. اسون وینکس،‌ کارگردان Baldur’s Gate 3 و بنیان‌گذار استودیو لارین، اخیرا در مصاحبه‌ای با IGN در این مورد گفت:

«آرزوی ما این است که نسخه ایکس باکس سری ایکس | اس بازی را به امسال برسانیم. اعضای تیم تمام سعی خود را کرده‌اند که این نسخه زودتر آماده شود و به خاطر اینکه هنوز این اتفاق رخ نداده، از خودشان دلخور هستند! امیدوارم طرفداران این موضوع را درک کنند؛ چرا که چنین مساله‌ای چیزی نیست که یک تیم بازیسازی به آن علاقه‌مند باشد ولی پیش می‌آید و باید آن را پذیرفت.»

وینکس در ادامه هم توضیح داد که بازی Baldur’s Gate 3 آماده است و آن‌ها علاقه دارند که همه کاربران بتوانند زودتر آن را تجربه کنند؛ به همین دلیل تمایل تیم سازنده عرضه هرچه سریع‌تر بازی برای همه پلتفرم‌های ممکن است و تمام تلاش خود را برای محقق شدن این موضوع انجام می‌دهند. 

وینکس در پایان هم توضیح داد که اگر آن‌ها می‌خواستند بازی را به شکل همزمان برای تمام پلتفرم‌ها منتشر کنند، مجبور می‌شدند تا باز هم تاریخ انتشار نسخه نهایی آن را عقب بیندازند. 

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *