اخبار بازی

هواداران بازی Final Fantasy 16 مراقب اسپویلرها باشند

کمپانی اسکوئر انیکس به هواداران بازی Final Fantasy 16 درباره‌‌ی افشای اطلاعات بازی هشدار داده و از آن‌ها خواسته شده مراقب اسپویلرها باشند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازاریابی بازی Final Fantasy 16 بیش از یک سال است که آغاز شده است و توسعه‌دهندگان و ناشر بازی، حسابی سنگ تمام گذاشته‌اند اما اکنون بدشانسی‌ بدی رخ داده است که احتمال دارد روی تجربه بازیکنان تاثیر بگذارد.

پس از فروش نسخه‌ی فیزیکی بازی به شکلی غیرقانونی و خارج از برنامه‌ توسط برخی از خرده‌فروشی‌ها، اکنون ممکن است هواداران بازی Final Fantasy 16 با اسپویل‌های بازیکنانی که به نسخه‌ی فیزیکی دست پیدا کرده‌اند روبرو شوند، آن هم درست در فاصله‌ی ۵ روز مانده به انتشار بازی!

کمپانی اسکوئر انیکس پس از لو رفتن نسخه‌ی فیزیکی بازی به سرعت وارد عمل شد و از کسانی که آن را دریافت کرده‌اند خواست تا به کسانی که هنوز بازی را تجربه نکرده‌اند، احترام بگذارند و تا روز ۲۲ ژوئن (۱ تیر) هیچ ویدیو یا اسکرین‌شاتی از بازی به اشتراک نگذارند و بازی را به طور مستقیم اسپویل نکنند؛ این کمپانی اضافه کرد:« برای ما خراب نشدن تجربه‌ی طرفداران‌مان از بازی در اولویت مهمی است و در این راه هر ویدیو، اسکرین شات یا جزییاتی که از بازی فاش شود را حذف خواهیم کرد، در این روزهای باقی مانده تا انتشار بازی، از شما کمک و همکاری می‌طلبیم. … ما بی‌صبرانه منتظریم تا بازی کامل را همان‌‌طور که تیم سازنده در نظر دارد تجربه کنید.»

در حال حاضر، یک نسخه‌ی دمو از بازی در فروشگاه پلی استیشن وجود دارد که تجربه‌ی چندساعت ابتدایی بازی را در اختیارتان می‌گذارد و امکان انتقال سیوها و پیشرفت‌ها به نسخه‌ی اصلی وجود دارد.

بازاریابی بازی Final Fantasy 16 بیش از یک سال است که آغاز شده و بخش‌های مختلفی از آن در طی این مدت به نمایش گذاشته شده است، اما لو رفتن نسخه‌ی فیزیکی بازی توسط برخی از خرده‌فروشی‌ها و همچنین آغاز انتشار اخبار جدید از قسمت دوم ریمیک بازی فاینال فانتزی ۷ باعث شده تا هایپ حول بازی شانزدهم تحت تاثیر منفی قرار بگیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *