اخبار بازی

دموی بازی Lies of P مورد استقبال خوبی قرار گرفته است

با اعلام استودیو Round 8 که توسعه دهنده‌ی بازی Lies of P است، دموی بازی Lies of P بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است که استقبال خوبی از آن محسوب می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی سولز لایک Lies of P از زمان معرفی تا انتشار دموی آن، به شدت اثری مورد انتظار و جالب تلقی شده است، به خصوص هویت خاص کاراکتر اصلی و هویت بصری حذاب آن که به شدت وام‌دار عنوان درخشان Bloodborn است. بسیاری منتظر عرضه‌ی رسمی بازی هستند تا بتوانند یک تجربه‌ی چالشی و اکشن از جهان سولز داشته باشند.

اکنون با اعلام رسمی استودیو Round 8 و ناشر بازی یعنی کمپانی Neowiz، تعداد دانلود دموی بازی به بیش از ۱ میلیون (روی تمامی پلتفرم‌ها) رسیده است که یک آمار هیجان‌انگیز از انتظار بازیکنان برای تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی به شمار می‌رود، تیم توسعه‌ دهنده در پیامی توییتری، از این استقبال تقدیر کرده است.

دموی بازی Lies Of P مورد استقبال خوبی قرار گرفته است

بازی اکشن نقش‌آفرینی و ماجراجویی Lies of P که از آثار سولز الهام گرفته است، ما را در نقش پینوکیو قرار می‌دهد که باید به کشف اسرار و ماجراجویی در شهر مرموز Krat بپردازد. طبق جزییات اعلام شده، بازی از یک سیستم ساخت و ساز تقریبا پیشرفته برای ساخت انواع سلاح بهره می‌برد. همچنین یکی از مکانیزم‌های جالب گیم‌پلی بازی، بازوی مصنوعی پینوکیو است که در مبارزات کمک شایانی به شما می‌کند. البته که هویت مرکزی کاراکتر پینوکیو دستکاری نشده است و همچنان دروغ‌گویی یکی از توانایی‌های مهم اوست که در تعامل با کاراکترها و NPC های محیط بازی، نقش بسزایی دارد.

عنوان مذکور در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد، همچنین نسخه‌ی دموی بازی تا روز ۲۷ ژوئن (۶ تیر) برای پلتفرم‌های اعلام شده در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *