اخبار بازی

کارگردان بازی Mortal Kombat 1 از دلایل ساخته نشدن Injustice 3 می‌گوید

آقای اد بون (Ed Boon)، کارگردان بازی Mortal Kombat 1 و رئیس استودیو NetherRealm می‌گوید آن‌ها به دلیل مسائلی مانند ارتقا موتور بازیسازی و همچنین شیوع جهانی ویروس کرونا تصمیم گرفتند فعلا به سراغ بازی Injustice 3 نروند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پیش از معرفی بازی مورتال کامبت ۱، استودیو NetherRealm یک الگوی ثابت را در پیش گرفته بود و همواره میان یک نسخه جدید از این مجموعه و دیگر فرنچایز فایتینگ یعنی Injustice جا به جا می‌شدند. البته اکنون می‌دانیم که شرایط دگرگون است که سازندگان پس از بازی مورتال کامبت ۱۱ که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، به سراغ نسخه بعدی از این مجموعه رفته‌اند. قطعا این موضوع باعث تعجب طیف وسیعی از طرفداران شد و برای آن‌ها این پرسش مطرح است که چرا دقیقا Injustice کنار گذاشته شد و نسخه سوم از این فرنچایز ابرقهرمانی معرفی نشد.

پاسخ این پرسش را آقای اد بون (Ed Boon)، کارگردان بازی Mortal Kombat 1 و رئیس استودیو NetherRealm می‌دهد. ایشان اخیرا مهمان IGN بوده‌اند و در مصاحبه‌ خود درباره موضوعاتی مختلف صحبت کردند. زمانی که از آقای بون درباره علت معرفی نشدن بازی Injustice 3 پس از مورتال کامبت ۱۱ سوال شد، پاسخ دادن علاوه بر شیوع جهانی ویروس کرونا و صدماتی که این شیوع به رویه کاری آن‌ها وارد کرد، مورد بعدی تغییر موتور بازیسازی آن‌ها بود. به گفته آقای بون سازندگان مدت‌ها بود که با نسخه شخصی سازی شده آنریل ۳ خو گرفته بودند و حال به آنریل ۴ کوچ کرده‌اند و باید زمانی قابل توجه صرف بهینه کردن این موتور برای بازی‌های آن‌ها می‌شد. این مسئله بدان معنا بود که علاوه بر زمان همیشگی ساخت بازی که برای Injustice 3 باید طی می‌شد، آن‌ها باید زمان بهینه کردن موتور را هم لحاظ می‌کردند و در نتیجه بین عرضه دو نسخه مورتال کامبت زمان زیادی وقفه می‌افتد و سران استودیو با این مسئله موافق نبودند.

بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *