اخبار بازی

تریلر بازی Persona 3 Reload فاش شد

استودیو Atlus به اشتباه تریلر بازی Persona 3 Reload را پیش از معرفی رسمی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. به نظر می‌رسد این بازی یک ریمیک کامل از نسخه اصلی است که احتمالا قرار است در جریان شوکیس ایکس باکس رونمایی شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در هفته‌های اخیر بارها و بارها شایعاتی درباره پروژ‌ه‌های آینده استودیو Atlus منتشر شده بود. ظاهرا این استودیو ژاپنی مشغول ساخت چندین نسخه اصلی و فرعی در مجموعه پرسونا است و قصد دارد آن‌ها را در جریان شوکیس ایکس باکس معرفی کند. دقیقا مشخص نیست کدام بازی یا بازی‌ها در این شوکیس حضور دارند اما، به نظر می‌رسد حضور و معرفی ریمیک بازی پرسونا ۳ قطعی است. علت این قطعیت، اشتباهی است که از سوی سازندگان رخ داده است. ساعاتی قبل استودیو در صفحه رسمی خود یک تیزر معرفی از این ریمیک منتشر کرده که البته بلافاصله آن را حذف کرده است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از تریلر بازی Persona 3 Reload علاوه بر نام رسمی بازی، می‌دانیم که این عنوان ریمیک کامل است و تمامی بخش‌های بازی از ابتدا پایه ریزی شده‌اند. در تریلر کات‌های بروزتر، جلوه‌های بصری ارتقا یافته، بخشی از سیستم مبارزات و دانجن‌ها و همچنین تعدادی ماموریت فرعی مشاهده می‌شود. تیم بازاریابی ایکس باکس تلویحا این موضوع را تایید کرده که در جریان رویداد این برند از بازی به صورت رسمی رونمایی می‌شود. تاریخ عرضه بازی اوایل سال ۲۰۲۴ است و برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازی با موتور بازیسازی آنریل ۵ ارتقا می‌یابد که برای مجموعه پرسونا یک تصمیم جدید است.

شوکیس ایکس باکس روز یکشنبه بیست و یکم خرداد (یازدهم ژوئن) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران و مدت ۹۰ دقیقه برگزار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *