اخبار بازی

میزان فروش بازی Outlast Trials در هفته اول عرضه به بیش از 500 هزار نسخه رسید

مطابق اطلاعیه منتشر شده از سوی استودیو Red Barrels میزان فروش بازی Outlast Trials در هفته اول عرضه به بیش از ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است. این بازی فعلا به صورت early access تا اطلاع ثانوی در دسترس است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از همان زمان معرفی بازی Outlast Trials مشخص بود این عنوان با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان همراه می‌شود. با توجه به عملکرد کم‌نظیر نسخه‌های پیشین مجموعه Outlast، طرفداران ژانر وحشت برای تجربه این بازی لحظه شماری می‌کردند. تجربه حس وحشت و دلهره جهان بی‌رحم و وحشتناک این مجموعه اینبار به صورت تیمی و در کنار دوستان، کافی بود که هزاران طرفدار را به تهیه محصول جدید استودیو Red Barrels ترغیب کند و باید گفت شواهد نیز از عملکرد خوب بازی حکایت دارند.

بر اساس اطلاعیه رسمی که سازندگان در اکانت رسمی خود در توئیتر منتشر کرده‌اند، میزان فروش بازی Outlast Trials در هفته اول عرضه به بیش از ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است. با توجه به مدت زمان کمی که از عرضه این بازی می‌گذرد و همچنین با توجه به اینکه این محصول به صورت early access و تنها روی پلتفرم ویندوز در دسترس است، ثبت چنین آمار فروشی، بسیار تحسین برانگیز است. هنوز مشخص نیست که آیا سازندگان این بازی راهی کنسول‌های جدید نیز خواهند کرد یا خیر.

بر اساس اطلاعیه رسمی Red Barrels بازی Outlast Trials حداقل تا پایان سال میلادی جاری به صورت early access در دسترس است و زمان دقیق انتشار نسخه نهایی بازی هنوز مشخص نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *