اخبار بازی

آیا بازی psychonauts 3 در حال ساخت است؟

به تازگی باتوجه با توییت های مشکوک حساب کاربری ایکس‌باکس در استرالیا، به نظر می‌رسد که بازی psychonauts 3 در حال ساخت است و بزودی معرفی می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حساب کاربری ایکس‌باکس در استرالیا با به اشتراک گذاشتن عکسی از یک حدول که شامل حروف H، S، X، Y، X، O، C، X، P میباشد به اشتراک گذاشته و از کربران خود خواسته است تا معنی این حروف بهم ریخته در جدول را بگویند. و کاربران ویدیو گیم نیز مستقیما به کلمه PSYCHO XXX اشاره کرده‌اند. و گمان می‌برند که شاهد خبر هایی از بازی ۳ psychonauts در آینده نزدیک باشیم.

البته که هنوز مایکروسافت به صورت رسمی ساخت بازی جدید psychonauts را تایید نکرده‌اند، ولی به نظر میرسد باتوجه به این توییت و تصویر منتشر شده، بازی psychonauts 3 درحال ساخت باشد و بزودی خبر های رسمی از آن بشنویم.

همچنین باید در نظر داشت که بازی psychonauts 2 که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و توانست نمرات درخشان و خوبی کسب کند و برای بهترین بازی سال هم کاندید باشد، هنوز بسته الحاقی برای آن منتشر نشده است و شاید که مایکروسافت بخواهد بسته الحاقی از این بازی منتشر کند.

عنوان psychonauts و psychonauts 2 هم اکنون بر روی سرویس گیم‌پس قابل دسترسی هستند و به شدت پیشنهاد می‌شود که این دو بازی را داردنگان کسنول های نسل هشتم و نهم ایکس‌باکس تجربه کنند. همچنین این بازی برای پلتفرم های پلی‌استیشن نیز قابل دسترسی است و کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌توانند فقط نسخه دوم بازی و کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ نسخه اول و دوم بازی را تجربه کنند.

حال باید دید چی اتفاقی حول محور این توییت و عنوان psychonauts رقم میخورد و آیا مایکروسافت قصد دارد در شوکیس پیش رو خود که در تاریخ ۲۱ خرداد ماه برگزار می‌شود، خبری از این بازی محبوب آقای Tim Schafer افسانه‌ای بدهد یا خیر.

نظر شما چیست، آیا شما هم مثل من با دیدن این عکس فقط به بازی psychonauts 3 فکر می‌کنید؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *