اخبار بازی

توسعه‌دهندگان سابق بازی Battlefield استودیوی جدیدی تاسیس کردند

امروز تعدادی از توسعه‌دهندگان باتجربه‌ی تیم‌های DICE و DICE LA که روی بازی Battlefield کار کرده‌اند، استودیوی جدید خود را با نام TTK Games تاسیس کردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

این تیم تازه‌تاسیس مستقر در استکهلم کار روی ساخت یک بازی تیراندازی آنلاین نسل جدید را آغاز کرده‌اند و تمرکز خود را روی نوآوری و کیفیت این بازی قرار داده‌اند، در عین حال که با جامعه‌ی گیمرها در ارتباط هستند. Lars Gustavsson مدیر خلاقیت و مدیرعامل استودیو TTK Games در بیانیه‌ی خود گفت:«برای بازیکنان عبارت Time to Kill احساس یک تیرانداز و سرعتی بازی کردن را می‌دهد. برای ما اصطلاح TTK، تنها مربوط به مهارت پیدا کردن در سرعتی بازی کردن یا فوریت در تجربه‌ی بازی نیست، بلکه به این مربوط است که بازیکنان چگونه سال‌ها وقت‌ها پشت سر سپری می‌کنند (طی می کنند). در دوران حرفه‌ای کاری خود بازی‌هایی برای تشویق به کار تیمی، رقابت دوستانه و استفاده از ذهن انعکاس اعمال شما برای رسیدن به هدف و فریب دادن حریف ساخته‌ام. ما علاقه‌ی زیادی به بازی‌های ویدیویی داریم، چرا که فکر می‌کنیم بهترین چیز برای وقت‌گذرانی است.»

Lars Gustavsson که به عنوان تهیه‌کننده‌ی در تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Battlefield 1942 فعالیت می‌کرد و تا ماه نوامبر سال اخیر در استودیو DICE به عنوان مدیر بخش خلاقیت فعالیت می‌کرد، به همراه Daniel Berlin (که در تولید بازی‌های Battlefield 1، Battlefield 4 و Battlefield V حضور داشته است)، Vidar Nygren که مدیر ارشد و مدیر فنی استودیو DICE (که بیش از ۱۰ سال روی موتور گرافیکی فراست بایت کار کرده است) و Peter Hoyles که برای مدت کوتاهی مدیر هنری استودیو DICE LA بود) استودیو TTK Games را تاسیس کردند.

بازی‌های استودیو TTK Games قرار است همچنان که از بودجه‌ی بالایی برخوردار هستند، در به کارگیری خلاقیت آزادی بالایی داشته باشند. این استودیو در حال حاضر ۱۵ موقعیت کاری دارد که بنا به دلخواه فرد، می‌تواند در استکهلم یا به صورت دورکاری فعالیت داشته باشد. وب‌سایت رسمی استودیو توضیحات بیشتری در این باره داده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *