اخبار بازی

حالت Ranked برای بازی فورتنایت منتشر می‌شود

پس از عرضه‌‌ی Ranked Mode برای بازی Warzone 2.0، اکنون اعلام شده است که بازی فورتنایت هم به زودی صاحب این حالت خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

عنوان بتل‌رویال فورتنایت از زمان عرضه‌ی خود در سال ۲۰۱۷، صاحب حالت‌ها و محتوا‌های به‌روز و جدیدی شده است. اکنون جدید‌ترین حالت که البته هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، حالت رده‌بندی کامل یا Ranked Mode است که در عناوین لایو‌سرویس مورد بسیار محبوبی شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که باید منتظر اضافه شدن این حالت به زودی باشیم.

جزییات اضافه شدن این حالت پراکنده است و شرکت اپیک صرفا با انتشار یک تیزر کوتاه در حساب توییتر بازی، اضافه شدن آن را اعلام کرده است. در این تیزر با نمایش چند نشان و علامت جدید، افزایش پیچیدگی و کیفیت بازی را در Ranked Mode نشان می‌دهد. در مجموع هشت نشان ارائه می‌شود که هرکدام نشان‌دهنده‌ی یک رتبه است که البته سه نشان طلا، نقره و برنز برای ما قابل شناخت است.

این فعلا چیزی است که کمپانی اپیک تصمیم به اشتراک گذاشتن آن با ما گرفته است و فعلا طرفداران را در حالت حدس و گمان به حال خود رها کرده است. مشخص نیست که Ranked Mode چه زمانی اضافه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که باید در چپتر ۳ از فصل ۴ بازی که در ابتدای ماه ژوئن عرضه می‌شود، منتظر اضافه شدن آن باشیم. پیش‌بینی می‌شود که این حالت جذابیت بازی را بیش از پیش افزایش دهد و بازیکنان گذشته را به بازی بازگرداند.

همچنین سایر مواردی که قرار است در آینده به بازی اضافه شود، کاراکتر Goku Black از بازی Dragon Ball خواهد بود که در فروشگاه پلی‌استیشن ۴ به آن اشاره شده است. همچنین از همکاری فورتنایت و انیمیشن‌های مطرح دنیا از جمله Attack on Titan صحبت می‌شود که به نظر می‌رسد در حال توسعه‌ی بیش از پیش گستره‌ی کاراکتر‌های آن هستیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *