اخبار بازی

بازی F1 23 برای کنسول PS VR2 منتشر نخواهد شد

به تازگی اعلام شده است که تنها نسخه‌ی ویندوز بازی F1 ۲۳ از حالت VR پشتیبانی خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی EA تایید کرد که این بازی برای کنسول PS VR 2 منتشر نخواهد شد. تنها نسخه‌ی ویندوز این بازی از حالت VR پشتیبانی خواهد کرد و با استفاده از هدست‌های VR قابل تجربه است. همچنین ناشر بازی اعلام کرده است که بازی کماکان برای پلتفرم‌های اعلام شده منتظر خواهد شد.

این عنوان فرمول یک به عنوان یک بازی رسمی توسعه‌یافته توسط استودیو کدمسترز، قرار است فصل جدیدی را در حالت داستانی Braking Point ارائه دهد که قرار است رقابت‌های داغ و با سرعت بالا به تصویر بکشد. به علاوه، قرار است شاهد سری مسابقات لاس وگاس و قطر، پرچم‌های قرمز [در مواقعی که مسابقه به دلیل نامناسب بودن پیست یا مشکلات ایمنی باید متوقف شود این پرچم را نشان می‌دهند]، مسابقات با ۳۵٪ فاصله و موارد دیگر نیز در بازی وجود دارد. همچنین حالتی به نام My Team Career در بازی قرار داده شده است که در آن بازیکنان می‌توانند تیم دلخواه خود را تشکیل بدهند و به رقابت با یکدیگر بپردازند.

بازی F1 23 در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) برای کامپیوتر‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *