اخبار بازی

بازی اول شخص Despelote برای PS5 عرضه می‌شود

ظاهرا قرار است در سال ۲۰۲۴، شاهد عرضه‌ی یک بازی اول‌شخص فوتبالی برای پلی‌استیشن ۵ با عنوان Despelote باشیم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

Despelote یک بازی اول‌شخص ماجراجویی و فوتبالی است که داستان یک کودک ۸ ساله را در سال ۲۰۰۱ و در Quito پایتخت اکوادور روایت می‌کند. این بازی توسط Julián Cordero و Sebastian Valbuena ساخته شده است و بوسیله‌ی کمپانی Panic منتشر خواهد شد. این ناشر سابقه‌ی عرضه‌ی عناوینی چون Firewatch ،Untitled Goose Game و نسخه‌ی بعدی بازی Nour: Play With Your Food را دارد.

Nick Suttner از کمپانی Panic که ناشر بازی است، در یک پست بلاگ پلی‌استیشن از نوع تجربه‌ای که قرار است برای بازیکنان رقم بخورد، صحبت کرده است:

Despelote یک ماجراجویی زیبا از کودکی است که در سال ۲۰۰۱ و در شهر Quito اکوادور، درست در زمان و مکانی که فوتبال قدرتی جادویی در میان مردم داشت، روایت می‌شود. درست از همان لحظه‌ی اول، چیزی که سازندگان آن یعنی Julián Cordero و Sebastian Valbuena در ذهن خود داشتند به ما منتقل شد.

بازی Despelote یک داستان نیمه اتوبیوگرافیک از دوران کودکی جولیان، با درنظر گرفتن زمان و مکان خاصی، یک هویت مستقل برای خود در نظر گرفته است. بازی همانطور که جنبه‌ی جهانی دارد، شما را در تم محلی و فولکوریک محله‌های Quito قرار می‌دهد که حسابی گرفتار شیطنت کاراکتر اصلی بازی می‌شوید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *