اخبار بازی

فروش بازی Horizon Forbidden West به 8.4 میلیون نسخه رسید

شرکت سونی به تازگی آمار فروش مجموعه بازی Horizon و بازی Horizon Forbidden West را اعلام کرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به مناسبت بیست سالگی استودیو بازیسازی گوریلا گیمز خالق مجموعه بازی Horizon، شرکت سونی آمار فروش بازی Horizon Forbidden West را اعلام کرد.

طبق این آمار منتشر شده بازی Horizon Forbidden West که در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ عرضه شد؛ توانسته است تا تاریخ ۱۶ ام آوریل سال ۲۰۲۳، ۸.۴ میلیون نسخه به فروش برساند. این آمار نیز مربوط به فقط فروش مستقیم بازی است و شامل تجربه بازی بر روی سرویس پلی استیشن پلاس نیز نمی‌شود.

همچنین آنها اعلام کرده اند که به صورت کلی مجموعه بازی Horizon توانسته ۳۲.۷ میلیون نسخه به فروش برساند که این آمار نیز شامل فروش نسخه اول بازی بر روی پلتفرم پی سی نیز می‌شود. و در بر گیرنده آمدن بازی بر روی سرویس اشتراکی پلاس و سرویس رایگان Play at Home که در دوران قرنطینه بود، نمی‌شود.

البته که نسخه دوم از سری بازی Horizon، یعنی بازی Horizon Forbidden West تا رسیدن به آمار فروش نسخه اول یعنی Horizon Zero Dawn فاصله بسیاری دارد. هرچند که هنوز بازی Forbidden West برای پلتفرم پی سی پورت نشده است.

استودیو گوریلا گیمز به همراهی سونی توانستند چندی پیش بسته الحاقی جدیدی برای عنوان Horizon Forbidden West بنام Burning Shores را عرضه کنند. و چندی قبل هم یک بازی واقعیت مجازی برای پلتفرم Play Station VR 2، بنام Horizon Call of The Mountain نیز منتشر کنند. که هنوز سونی آمار فروش نه خود بازی و نه پلتفرم VR 2 را منتشر نکرده است. و در این بین باید در نظر داشت که شرکت سونی قصد دارد با همکاری نتفلیکس، یک لایو-اکشن از مجموعه Horizon بسازد.

نظر شما چیست، به نظر شما مجموعه بازی Horizon توانسته انحصاری خوب و مطلوب از حیث فروش برای پلتفرم پلی استیشن باشد؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *